آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

فهرست مقاله

اینک با دراختیار قرار دادن اطلاعاتی به روز و کامل در زمینه نوشتار مقاله های علمی به هم وطنان عزیز قصد داریم کمک کنیم تا مهاجرتی دقیق و بدون خطا داشته باشند. داشتن یک مقاله علمی تاثیر بسزایی در مهاجرت شما به کشور های خارجه دارد. بنابراین در این قسمت با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین مقالات ISIرا بنویسید و در رزومه تحصیلات خود قرار دهید.

هم وطنان عزیزی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند باید یک سری قوانین را رعایت و اجرا کنند تا صلاحیت خروج از کشور و ورود به کشور های خارجه را پیدا کنند‌. زمانی که از processسخن می‌ گوییم در حقیقت به دسته ای از نهادها در یک مدت زمان مشخص اشاره می کنیم که معمولا ورودی و خروجی معینی باید داشته باشد. برای داشتن صلاحیت ورود به کشور های دیگر نیز چنین است و باید پله به پله برنامه ها را در یک چارچوب کلی دنبال کنید.

بدین ترتیب شما نیز باید اطلاعات دقیقی در دست داشته باشید تا با پیش برد آن ها با زمانی کم و انرژی کم بتوانید بهترین نتایج را کسب کنید. ما در این بخش نیز تمام اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده ایم تا  بتوانید راحت تر و سریع تر برای مهاجرت اقدام کنید.  بنابراین داشتن یک مقاله علمی به شما کمک می کند که بتوانید از طرف سازمان کشور مربوطه امتیاز بیشتری کسب کنید برخی از کشور ها بیشترین ملاک را برای داشتن بهترین مقاله ها قرار می دهند. بنابراین دانشجویان پزشکی با ارائه ترجمه متون پزشکی و ترجمه مقاله های پزشکی می توانند به راحتی برای اپلای اقدام کنند.

مقالات - آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

 مقالات ISI

در سال ۱۹۶۰ فردی با نام یوجین گارفیلد موسسه ای احداث کرد که بر مبنای علم‌ سنجی و انتشارات علمی بود. در سال ۱۹۹۲ این موسسه به واسطه موسسه تامسون خریداری شد و اکنون با نام    Thomson Scientific    معروف شده است. قسمتی از کمپانی تامسون رویترز با این موسسه کامل شده است. این موسسه تمامی خدماتی را  به کاربران ارائه می دهد که در زمینه پایگاه ها و داده های مقالات و کتاب ها باشد.

این موسسه نقل قول های تمامی انتشارات دانشگاهی و مقالات را نگهداری می کند. وب سایت    ISI’s Web of Knowledge   هم اکنون در دسترس است و به کاربران این امکان را می دهد که متوجه شوند کدام یک از مقاله  ها بیشتر از بقیه مورد ارجاع داشته است و یا این که چه مقالاتی از مقاله فوق الگو برداری یا نقل قول کرده اند. مقاله هایی که در این وب سایت قرار میگیرند خیلی بیشتر از سایر مقالات و ژورنال های علمی مورد استناد قرار میگیرند.

این موضوع باعث می شود که اعتبار این مقالات و ژورنال ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. بدین ترتیب می‌ توان گفت که نوشتن مقاله برای چنین بانکی به هیچ عنوان کار سخت و غیر ممکنی نیست اما با تمرین و مطالعه فراوان حاصل می شود. برای مثال اگر قصد دارید ترجمه متون حسابداری انجام دهید و در رابطه با حسابداری مقاله بنویسید باید مقاله های یک سال اخیر در چندین ژورنال را بررسی و مطالعه کنید تا بتوانید یک سری از اصول را به راحتی یاد بگیرید. این اصول تماما به عنوان اصول نگارش در مقاله نویسی یاد می شوند که در ادامه مفصل تر آن ها را به شما خواهیم آموخت.

داوری در نشریات ISI - آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

داوری در نشریات ISI

تمامی مقالات تولید شده در نشریات ISI داوری می شوند و داوری آن ها به شیوه BLIND REVIEW می باشد در این مورد داور هیچ گونه اطلاعی از نویسنده مقاله ندارد. معمولا ژورنال های مربوط به هر رشته داوران همان رشته را میطلبد. این ‌کار باعث بالا رفتن اعتبار بین المللی نشریه می شود. نوشتن مقاله ها بر اساس استاندارد های علمی از تبحر و آمادگی یک فرد در زمینه پژوهش های خاص سخن می‌ گوید.

اضافه شدن این چنین مقالات به پرونده باعث می شود که شانس پذیرش درخواست از متقاضی برای رسیدن به مقاطع بالاتر بیشتر شود. در چندین سال اخیر ایرانی ها به مقاله نویسی در بانک اطلاعات ISI علاقه فراوانی داشتند و در این زمینه فعالیت زیادی داشتند. بدین ترتیب از این موضوع نتیجه می شود که مقاله های ISI را متخصصین در همان حوزه بررسی کرده و به داوری می پردازند. بدین ترتیب در عرصه های مختلف علمی داور های مختلف وجود دارد.

نکاتی که در نوشتن مقاله به شما کمک می کند.

نکاتی که در نوشتن مقاله به شما کمک می کند.

حال بهتر است نکاتی را با یک دیگر مرور کنیم که به شما کمک می کند مقاله ای بهتر و معتبر تر داشته باشید.

نکته یک : 

ابتدا بهتر است بدانید اگر مقاله شما در بانک ISI قرار گرفت هیچ تاثیری بر روی آینده و اپلای شدن شما ندارد و در واقع مزیت بسیار خارق العاده ای در پذیرش شما نیست. ممکن است شما مقاله های فراوانی تولید کرده باشید یا ترجمه متون فارسی به انگلیسی داشته باشید که این خود نکته مثبتی به شمار می آید و قطعا داشتن مقاله در ISI واجب نیست. اما سعی کنید که مقاله هایی را در کنفرانس های معتبر ثبت کنید‌.

نکته دوم:

انتشار مقاله در ایندکس ISI  خصوصا برای پذیرفته شدن در آمریکا ضروری نیست. بدین ترتیب هیچ گاه نباید تمام دید و تمرکز شما روی ISI باشد چرا که داشتن متون ترجمه شده کمک بهتری است نسبت به داشتن مقاله های ISI.  به دلیل آن که تمامی داشته های علمی و پژوهشی شما در ISI منعکس نخواهند شد.

نکته سوم: از همکاری با شرکت های تبلیغاتی چاپ و ارائه ژورنال دوری کنید چرا که هیچ ژورنالی با هیچ عنوانی در ظرف دو یا سه هفته مورد بررسی قرار نمیگیرد و همکاری با چنین شیادانی تنها با رساندن آن ها به اهدافشان می باشد آن ها علم را فدای پول می کنند و تنها کارشان این است که در آمد زایی کنند. چاپ تضمینی مقالات دروغ دیگری است که این شرکت ها به شما در ازای دریافت پول گزاف ارائه می دهند‌ این شرکت ها هیچ گونه اعتباری برای شما و یافته های شما به دست نمی آورند و کار آن ها این است که پول های گزافی در قبال کار های بی نتیجه خود دریافت کنند.

نکته چهارم:

قطعا نوشتن یک مقاله معتبر و آکادمیک نیاز به زمان زیادی دارد و شما با صرف یک ماه وقت نمی توانید یک مقاله پر بار و معتبر ایجاد کنید. برای نوشتن یک مقاله خوب و معتبر باید ماه ها تلاش کنید و مطالعه های فراوان داشته باشید. حتی وجود داشته اند مقالاتی که از زمان سرچ تا تایید نهایی و EDIT آن ها ۱۱ سال زمان برده است بنابراین نوشتن یک مقاله علمی کار فوری فوتی نیست که یک شبه یا یک ماهه نتیجه آن مشخص شود. این مطلب حرف شرکت های نامعتبر را که قول تضمینی به شما می دهند را تکذیب می کند.

نکته پنجم:

اگر مقاله علمی شما در یک موضوع کاملا معتبر و قابل قبول تولید شده باشد اما اصول نگارشی به زبان انگلیسی را رعایت نکرده باشد در نتیجه دارای صلاحیت نمی باشد و جزء ژورنال های علمی قرار نخواهد گرفت. بدین ترتیب شما برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی باید با یک ارشد و یا مترجم زبان انگلیسی که ویراستار باشد مشورت کنید و کار ویراستاری مقاله خود را به آن ها بسپرید. مقالات ISIباید ادبیات نگارشی بالایی داشته باشند.

نکته ششم :

به هر میزانی که اعتبار یک ژورنال زیاد باشد در نتیجه داوری، ویرایش، نگارش و بررسی مقاله مربوطه نیز مدت زمان بیشتری طول می کشد. بعضا کمترین تایمی که برای بررسی مقاله های ISI در نظر گرفته می شود در حدود ۱ سال است. بدین ترتیب پیش از اقدام به اپلای شدن باید مقاله شما در صف بررسی قرار گرفته باشد.

نکته هفتم:

تمامی مقالاتی که در ژورنال های معتبر و ISI قرار میگیرند ابتدا در پایگاه معتبر اینترنتی مورد بررسی قرار میگیرند که نشان دهد قبلا این مقالات در هیچ ژورنال دیگری به کار گرفته نشده اند و میزان شباهت آن ها با ژورنال های دیاستگر بسیار کم باشد. بدین ترتیب اعتبار سنجی مقاله شما انجام می شود‌. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که مطالعه ژورنال های دیگر و جابجایی مطالب آن ها هیچ گاه به شما کمک نخواهد کرد که بتوانید یک محتوا یا مقاله دروغین و به تقلید از دیگران تولید کنید.

نکته هشتم:

تمامی مقالاتی که در ژورنال های ISI وجود دارند قابل مشاهده برای شما نیستند بدین ترتیب شما باید عضو یکی از بانک های اطلاعات فرعی همچون اسگوپوس یا الزویر باشید. اگر دسترسی شما به مقاله مربوطه به هیچ عنوان امکان پذیر نبود می توانید به نویسنده مقاله یک پست الکترونیکی ارسال کنید و از او راهنمایی بخواهید. اگر باز هم چنین چیزی امکان نداشت می توانید از کمپانی هایی که می‌ توانند کمک بخواهید تا مقاله مورد نظر را برای شما خریداری کنند.

نکته نهم:

اگر یک مقاله دارای دو مولف باشد نام یکی از آن ها در رفرنس دهی قرار میگیرد که ارزشی بر روی محتوای علمی ندارد.

نکته دهم:

به طور کلی یک مقاله چه یک مولف داشته باشد و چه ۱۰۰ مولف تاثیری در قرار گیری آن در ژورنال ها ندارد. در سال ۲۰۱۰ یک مقاله در مبحث فیزیک در ژورنال ISI قرار گرفت که بیشتر از ۳۰۰ مولف داشت. بنابراین کیفیت و اعتبار در مقاله سابمیت شده مهم است.

نکته یازدهم:

نویسنده ای که مطالعات فراوانی در زمینه مقاله نویسی و بررسی مقاله های دیگر داشته باشد شانس بیشتری دارد که به یک مقاله نویس معتبر تبدیل شود‌.

نکته دوازدهم: اگر مقاله شما آماده و ان را ارسال کرده اید اما هنوز نتوانسته اید داورهای موردنظر را برای خود انتخاب کنید می توانید فهرستی از برترین ژورنال ها را آماده کنید و مقاله خود را به تمام آن ژورنال ها ارسال کنید تا هرچه زودتر بتوانید مقاله خود را به ثبت برسانید.

نکته سیزدهم:

معمولا توصیه می شود که افراد تازه کار ترجیحا زیر نظر افراد با تجربه شروع به مقاله نویسی کنند تا بتوانند تجربیات آن ها را در نوشتن مقاله خود به کار گیرند  خصوصا دانشجو ها بهتر است به کمک استادان خود مقاله بنویسند.

نکات دیگری که در تولید یک مقاله خوب ISI برای اپلای شدن به شما کمک می کند:

◼️ خلاصه نویسی

◼️ مقدمه

◼️ روش تحقیق

◼️ سوالات تحقیق

◼️ مرور منابع

◼️ پیشنهادات

◼️ محدودیت ها

◼️ یافته ها

◼️ رفرنس دهی

◼️ جمع بندی

اصول نگارش در مقاله نویسی

اصول نگارش در مقاله نویسی

پیش از این گفتیم که در چند سال اخیر دانشجویان ایرانی علاقه فراوانی به مقاله های ISI داشتند و در این راه موفق هم بودند اما دلیل علاقه دانشجویان به مقاله های ISI در واقع خروج از کشور و گرفتن اقامت در کشور های خارجه بود به همین سبب تلاش دانشجویان باعث شد که در یک دهه ایران رتبه نوزدهم را در بانک اطلاعات ای اس آی دریافت کند این نتیجه بالغ بر فعالیت بیش از ۳۰ هزار دانشجو برای تولید مقاله های ISI بود‌.

در سال ۲۰۱۴ ایران نتیجه بسیار خوبی را در جدول رتبه بندی بانک اطلاعات ISI کسب کرد اما متاسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر دیگر این اتفاق رخ نداده است و دیگر شاهد آن پیشرفت چشم ‌گیر نیستیم و شاید دلیل آن عدم علاقه هم وطنان ما به بورسیه و خروج از کشور باشد.

پیشرفت چشم گیر دانشجویان ایرانی در تولید مقاله های ISI نشان دهنده دانش و علم بی سابقه آنان می باشد بدین ترتیب نشان می دهد که در ایران نخبگان فراوانی در حال فعالیت هستند که برای بورسیه و پذیرش در دانشگاه های معتبر بین الملل در تلاش اند. شما نیز قطعا برای خروج از کشور و اخذ اقامت به نوشتن مقاله های فراوان نیاز دارید بدین ترتیب امکان این که اصول نگارشی را برای نوشتن مقاله ها ندانید اتفاق بسیار طبیعی است. اصول زیر برای نوشتن یک مقاله علمی نیاز است:

◼️ طریقه پرداخت به موضوع

◼️ طریقه رفرنس دهی

◼️ شیوه استفاده از منابع مختلف

◼️شیوه های متادولوژی

◼️ طریقه خلاصه نویسی

◼️ جمع بندی

  • برای رعایت اصول نگارش در متن مقاله خود که ترجمه فارسی به انگلیسی می باشد مطابق با اصول نگارش زبان انگلیسی است. در نوشتن مقالات  علمی رعایت نکات زیر الزامی است:

◼️ از این شاخه به آن شاخه نپرید.

◼️از محتوای اصلی دور نشوید.

◼️ قاعده ها و قوانین متون انگلیسی را رعایت کنید.

◼️ از پژوهش های خود ابتدا اطلاعات کافی و موثق را دریافت کرده و سپس شروع به تولید محتوا کنید.

 قوانین مشترک اپلای در بین ژرنال ها

 قوانین مشترک اپلای در بین ژرنال ها

.

✔️ اصول مقاله نویسی را قبل از آن که به اپلای شدن در دانشگاه های بین المللی فکر کنید باید بدانید. دوران ارشد و دکتری دوران بسیار مهمی برای انجام پروژه ها و تحقیقات می باشد. تمامی اطلاعات کافی و لازم را برای نوشتن مقاله ISI از گرفتن منبع تا رفرنس دهی را باید در methodology  RESEARCH آموزش ببینید.

.

✔️ اگر در مقطع دکترا و ارشد چنین کاری انجام نداده اید باید تلاش کنید که پیش از پذیرفته شدن در دانشگاه های معتبر جهانی یک مقاله تهیه کنید. کتاب های اصول کمی و کیفی به زبان انگلیسی به شما قوانین مشترک اپلای و طریقه نوشتن مقاله ها را آموزش می دهد. شما برای اپلای شدن در هر کشور نیاز دارید که  مطابق با قوانین آن کشور اطلاعاتی کسب کرده و صلاحیت خود را در آن قوانین نشان دهید.

.تاثیر مقاله در اپلای دانشگاه های خارجی

تاثیر مقاله در اپلای دانشگاه های خارجی

✔️در ارتباط با این موضوع باید گفت که هیچ قانون ثابتی وجود ندارد و هر ساله  و در هر کشور متغیر است اما هم چنان بی اهمیت نیست. اما به طور کلی می توان گفت که شاه کلید موفقیت شما در پروسه اپلای کردن نوشتن مقاله های علمی است. این موضوع برای دانشگاه های معروف بیشتر صدق می کند چرا که از نظر دانشگاه های خارجی ۴سال تحصیل در مقطع کارشناسی و گذراندن بیش از ۱۲۰ واحد فرصت کافی را برای انجام مقالات علمی در اختیار دانشجویان قرار داده است

.

✔️ و برای کسانی که در دانشگاه های ملی و به نام ایران تحصیل کرده اند داشتن مقاله های علمی یکی از ملزومات به شمار می آید. بدین ترتیب دانشجویان در ۴ سال دوره کارشناسی فرصت کافی را برای نگارش مقاله دارند که پس از آن یکی از اولویت های آنان برای اپلای کردن دانشگاه های خارجی محسوب می شود.

.

✔️خیلی از دانشگاه های خارجی لزوم اپلای شدن را داشتن مقاله های علمی معتبر می دانند. معمولا مقالاتی که ایمپکت فکتوری بیشتری دارند در روند پذیرش شما نتیجه مثبت تری خواهند داشت. بدین ترتیب داشتن یک مقاله و ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی در ژورنال های معتبر نتیجه بسیار چشم گیری در پذیرفته شدن و اپلای شدن دارد. شما به عنوان یک دانشجوی نخبه نباید چنین فرصتی را از دست بدهید و همان طور که گفته شد اگر در دانشگاه های معتبر در حال تحصیل هستید چه در مقطع دکتری و چه در مقطع کارشناسی لازم است قبل از پیگیری یک مقاله ISI ارائه داده باشید.

 ریسرچ پروپوزال دکتری

 ریسرچ پروپوزال دکتری

✔️درست است که نوشتن مقاله ISI از اهمیت بالایی برخوردار است اما یکی از جنبه های اجتناب ناپذیر اپلای شدن  RESEARCH PROPOsal   می باشد. برای این قسمت باید زمان زیادی را اختصاص دهید تا بتوانید یک موضوع بسیار خوب را انتخاب کنید. برای نوشتن یک پروپوزال مناسب باید گزیده گو باشید، اصول نگارش را رعایت کنید، اصول علمی به روز را رعایت کنید، از ebook ها کمک بگیرید

.

✔️ تضاد فرهنگی و قوانین کشور مورد نظر را رعایت کنید.  نوشتن پروپوزال دکتری در حدود ۳ تا ۶ صفحه کافی است. این که متن پروپوزال شما زیاد باشد نشان دهنده تاپ‌ بودن آن نیست بلکه شما باید مختصر و مفید اطلاعات دهید. از موضوعات بسیار جزئی دوری کنید. از عنوان های چیپ دوری کنید و سعی کنید پروپوزال شما به زبان انگلیسی باشد تا دید خوبی به شما و دانش شما بدهد.

  • . چگونه می توان با نوشتن مقاله اپلای دانشگاه های بین الملل را گرفت؟

 چگونه می توان با نوشتن مقاله اپلای دانشگاه های بین الملل را گرفت؟

  • ✔️مقاله های علمی  و ISI نتیجه بسزایی در پذیرش دانشگاه های خارجی و بین الملل دارند. به طور کلی کشور های اروپایی و سایر کشور هایی که درخواست رزومه دارند از شما می خواهند تا ترجمه مدرک دانشگاهی خود را در اختیار آن ها قرار دهید آن ها نیز با بررسی رزومه کاری و تحصیلات دانشگاهی شما بررسی می کنند و به شما اقامت موقت یا دائم می دهند. اما چگونه می توانیم با نوشتن مقاله اپلای دانشگاه ها را بگیریم؟
  • .
  • ✔️ خب این کار بسیار ساده است چون که نوشتن مقاله های علمی به خودی خود با بالا رفتن امتیاز شما در پذیرش دانشگاه های بین الملل همراه است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ISI از مقالات مد نظر خود مطالعات فراوانی داشته باشید تا بتوانید در دانشگاه های بین المللی تحصیلات عالی داشته باشید.
  • .
  • ✔️دقت در موضوع مربوطه و تکراری نبود موضوع ، رعایت اصول نگارش و مقالات پی در پی با پذیرش شما در دانشگاه های بین المللی  همراه است. درخواست مقاله دانشگاه های بین الملل از افرادی که قصد مهاجرت دارند به دو سبب است: یکی آن که دانشگاه مورد نظر می خواهد بداند شما تا چه حد به پژوهش های علمی علاقه دارید و دوم این که فعالیت مداوم در عرصه تولید محتوا دارید یا خیر؟
  • .
  • ✔️ نداشتن مقاله علمی به این معنا نیست که شما هیچ‌ گاه نمی توانید مورد توجه دانشگاه ها و کشور های خارجه قرار بگیرید اما داشتن آن نیز یک امتیاز مثبت محسوب می شود. در سراسر جهان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به منظور انجام تحقیقات علمی صورت میگیرد در این دوره دانشجوها می بایستی پروژه های علمی را برای اثبات پژوهش گری خود ارائه دهند در این صورت می توانند به مدرک مورد نظر خود دست پیدا کنند.
  • .
  • ✔️ اگر شما مقاله علمی خود را در سایت ISI می بینید و این مقاله بار ها CITE شده قطعا شما به راحتی می توانید اپلای دانشگاه های بین المللی را دریافت کنید چرا که CITE شدن به معنای آن است که مقاله شما به عنوان رفرنس در تولید  تعداد مقاله های دیگر قرار گرفته است و افراد زیادی از مقاله شما نقل قول گرفته اند بدین ترتیب این نشان دهنده آن است که شما یک پژوهشگر و محقق عالی هستید. بنابراین نوشتن مقالات علمی نه تنها باعث نشریات معتبر و ایجاد مخاطب می شود بلکه  نقش پررنگی در گرفتن اپلای شما دارد.
  • .
  • ✔️ در نهایت امیدواریم که توضیحات لازم را در جهت مقاله نویسی و اپلای گرفتن دانشگاه های بین الملل را در اختیار شما قرار داده باشیم. با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

    در پایان امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید 🙂

    لینک کوتاه : http://gg.gg/ifdpx

emoji

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا