ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

فهرست مقاله

بهترین کشورها برای زندگی

با توجه به این که در اخبارهای روزانه مشاهده می کنیم در برخی از نقاط دنیا شرایط مناسبی برای زندگی وجود ندارد و ممکن است که دنیا برایمان بی ارزش و تاریک به نظر بیاید کشورهایی نیز وجود دارد که نقطه ی عکس این حرف هستند و شرایط ایده آلی را برای زندگی مردم خود فراهم آورده اند. عوامل زیادی وجود دارد که یک کشور به عنوان بهترین مقصد مهاجرت و زندگی برای فرد شناخته شود ، از این رو قبل از اقدام برای مهاجرت به هر کشوری باید فرد به عنوان یک مهاجر یا یک شهروند از داشتن برخی از امکانات و شرایط زندگی اطمینان حاصل کند و سپس کشور مقصد را انتخاب کند که بررسی این کار ، امری سخت می باشد . از جمله موارد مهم برای انتخاب بهترین کشور برای زندگی می توان به میزان امید به زندگی ، تولید ناخالص داخلی ، نرخ تورم ، جمعیت ، آب و هوا ، نرخ رشد جمعیت ، فساد ، نرخ بیکاری ، شاخص امنیت و هزینه های زندگی اشاره کرد.سالانه در سایت U.S. News & World Report بررسی بر روی کشورهای جهان انجام می شوند و آن ها از جهات مختلف نظیر خوشحالی، تحصیلات، امنیت، اقتصاد، و … مورد بررسی قرار می دهند. در این مطلب از الی گشت می خواهیم به بهترین کشورهای جهان برای زندگی اشاره داشته باشیم؛ در ادامه همراه آی اس یار باشید تا بیشتر درباره این کشورها خدمتتان شرح دهیم.

تعدادی از کشورهای مناسب برای زندگی

لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی

۱- سوئیس | Switzerland ۱۱- انگلستان | The United Kingdom
۲- کانادا | Canada ۱۲- ژاپن | Japan
۳- آلمان | Germany ۱۳- فرانسه | France
۴- هلند |  Netherlands ۱۴- ایالات متحده آمریکا  | United States Of America
۵- دانمارک | Denmark ۱۵- لوکزامبورگ | Luxembourg
۶- اسپانیا | Spain ۱۶- اتریش | Austria
۷- سنگاپور | Singapore ۱۷- نیوزیلند | New Zealand
۸- ایتالیا | Italy ۱۸-   نروژ |  Norway
۹- فنلاند | Finland ۱۹- استرالیا | Australia
۱۰- سوئد | Sweden ۲۰- چین | China

۱- سوئیس | Switzerland

کشور سوئیس در صدر بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته اند و این برای دومین سال متوالی است که این سوئیس در صدر قرار گرفته است. در این کشور در مواردی از جمله اعتماد، محیط زیست، حقوق بشر، تحصیلات، بهداشت عمومی، و ثبات اقتصادی رتبه ی بسیار بالایی دارد. دلیل این ثبات هم سیاست بی طرفی است که سوئیس انتخاب کرده است.

سوئیس به لحاظ ثبات اقتصادی اغلب در میان ۵ کشور برتر بوده است. ثبات سیاسی و امنیت پولی طولانی مدت این کشور را به یک مکان امن برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده‌است.
– از آن‌جا که نیروی کار سوئیس دارای تخصص بالایی است و وسعت این کشور کم است، تجارت و صنعت کلید معیشت اقتصادی آن است. – این کشور مقر کمیته‌ی بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC) است.
– بانک‌های سوئیس به حفاظت از حریم خصوصی مشتریان‌شان معروف هستند.

 

بهترین و زیباترین و مناسب ترین کشورها برای زندگی

۲- کانادا | Canada

یکی دیگر از بهترین کشورهای جهان کانادا است. این کشور از لحاظ شرایط زندگی و ثبات سیاسی، امنیت و بازار کار در بالاترین سطح قرار دارد. این کشور همچنین در تحصیلات رتبه ی سوم و رتبه ی دوم در شفافیت دارد و یکی از نقاط ضعف زندگی در کانادا طبق این پژوهش، نبود کیفیت تفریحات و میراث فرهنگی است.

کانادا به دلیل فاکتورهای استثنایی‌اش مانند نرخ بالای رضایت از زندگی، نرخ پایین قتل و قدرت بالای پذیرش تنوع فرهنگی به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی دیده می‌شود.
– این کشور به دلیل برنامه‌های منحصر به فرد برای سنین بازنشستگی و سیستم مراقبت‌های بهداشتی رتبه‌ی بالایی دارد. در واقع، بهترین کشور برای سپری کردن دوران پیری است.

۳- آلمان | Germany

قطعا وقتی نام آلمان می آید بهترین ها و قدرتمندترین ها یادمان خواهد آمد. آلمان در ارتباط با جهان، تحصیلات، ثبات اقتصادی و اتحاد بین المللی رتبه ی بالایی دارد. آلمانی ها شهروندان خود را به عنوان مردمانی سرگرم کننده، خوشحال و صمیمی توصیف کرده اند.

فساد اداری در مقامات دولتی به شدت کنترل می شود و هر نوع عمل خلافی مورد توجه و مجازات قرار می‌گیرد.

-این کشور صادر کننده پیشرو وسایل نقلیه، مواد شیمیایی، ماشین آلات و سایر محصولات خانگی است.

– تحقیق و توسعه نقش عمده‌ای در اقتصاد این کشور دارند. بیشتر دانشمندان آلمان جایزه‌ی نوبل را در مقوله‌ی علوم مختلف به‌دست آورده‌اند. به طور عمده در رشته‌های فیزیک، فیزیولوژی، شیمی یا پزشکی.

– آلمان در بازار جهانی، دارای یک نیروی کار بسیار ماهر، فساد کم، نوآوری زیاد و سرمایه‌ی هنگفت است

۴-  هلند | Netherlands

هلند هم یکی دیگر از کشورهایی است که در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته و جزء یکی از کشورهایی است که دموکراسی را به شدت رعایت می کند. هلندی ها همچنین برای حقوق بالا و اقتصاد کشاورزی قدرتمند در جهان نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند. هلندی ها امتیاز بالایی برای تساوی جنسی، تحصیلات، زیر ساخت، و ثبات اقتصادی داده اند. مانند فنلاند این کشور نیز امتیاز پایینی در توانایی مالی دارد.

میزان جرم و جنایت در این کشور خیلی کم است و هلند یکی از مسالمت آمیز ترین روابط را در کشورش دارد.

– هلند به دلیل بهترین امتیازها در زمینه‌ی زیرساخت‌ها، امنیت، بهداشت، آموزش و آزادی وارد این فهرست می‌شود.
– این کشور بیشترین تعداد دانشگاه‌های معتبر را دارد و به همین دلیل مکان مناسبی برای دانش‌آموزان بین‌المللی است.
– هلند به عنوان پایتخت دوچرخه‌ی جهان شناخته شده‌است. صرف نظر از فصول و زمان، شما باید برای رفتن به هر جایی در شهر، از دوچرخه استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که این کار آدم‌ها را سالم و شاد نگه می‌دارد.

۵- دانمارک | Denmark

شهروندان دانمارک به مراقبت های بهداشتی و تحصیلات بالای رایگان دسترسی دارند و این کشور تقریبا نمره ی عالی در تساوی حقوق، امنیت و ثبات اقتصادی به دست آورده است. دولت دانمارک همچنین برای شفافیت و نرخ پایین فساد شناخته شده است. همزمان دانمارک بالاترین نرخ مالیات دریافتی در جهان را دارد و در مورد توانایی مالی رتبه ی پایینی دارد.

صادرات اصلی دانمارک شامل ماشین‌آلات، محصولات گوشتی، مواد شیمیایی، سوخت و ابزار می‌شود.
– هر خانواده‌ی دانمارکی در مجموع “۵۲ هفته مرخصی زایمان” دارد که در آن مادران ۱۸ هفته مرخصی با حقوق دارند و پدران ۲ هفته مرخصی با دریافت حقوق کامل دارند.

– پس از تولد، تقریبا ۷۹ درصد از زنان دوباره به شغل سابق‌شان می‌پیوندند.

– مهدکودک‌ها در این کشور یا رایگان هستند یا هزینه‌ی ناچیزی دارند.
– هر شهروند دانمارکی یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی عالی دریافت می‌کند زیرا این، حق ابتدایی اوست.
– وقتی پای برابری جنسیتی وسط باشد، دانمارک به طور منظم در فهرست ۱۰ کشور برتر قرار می‌گیرد.

۶- اسپانیا | Spain

یکی دیگر از کشورهای ارزان اروپایی که با وجود مشکلات اقتصادی در سال های اخیر، هنوز مقصدی محبوب برای خارجی ها است.

بیشترین قدرت پویای اسپانیا میراث و فرهنگ است. شهروندان اسپانیا به کشور خود در موارد پر ماجرا، تاثیر گذار، خوشحال و دسترسی فرهنگی امتیاز داده اند. در این بین، دسته های کم امتیاز مانند قدرت، مالیات، و کیفیت حقوق نشان می دهند که اسپانیا هنوز راه زیادی در مسیر اقتصادی دارد.

 

۷- سنگاپور | Singapore

کشوری ثروتمند و با نرخ بیکاری بسیار پایین قطعا جایی نیست جز سنگاپور! با این که سنگاپور بازار کار قدرتمندی دارد اما در مواردی نظیر توانایی مالی، تساوی دستمزد و قدرت سیاسی امتیازات کمی دریافت کرده است. این کشور از لحاظ گردشگری هم در سطح بالایی قرار دارد و یکی از گزینه مسافران نیز می باشد.

حمل و نقل عمومی در این کشور بسیار منظم عمل می‌کند و نیازی به یادآوری هیچ قرار ملاقاتی نیست چون همه سروقت حاضر می‌شود و از طرفی بسیاری از امورات روزمره شما به صورت اینترنتی انجام می پذیرد.

در این کشور پارک ها، زمین های بازی،‌مکانهای پیاده روی ،‌جنگل ها و جزایر زیادی برای تفریح پیدا می کنید و از طرف دیگر انواع مغازه ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، مدارس و امکانات دیگر در هر محله به وفور پیدا می‌شود.

– این کشور در میان پنج مرکز مالی و بنادر برتر جهان جای دارد.
– سنگاپور سیاست‌هایی برای داشتن یک محیط‌زیست تمیز دارد. علاوه بر این، بار دیگر در میان پنج کشور برتر در شاخص عملکرد زیست‌محیطی قرار گرفته‌است.

بهترین و راحت ترین کشور های دنیا

۸- ایتالیا | Italy

از قوی ترین اقتصادهای گردشگری در اروپا کشور ایتالیا است. ایتالیا نیز به دلیل عناوینی نظیر دوتانه، خوش منظره و مد روز ترین کشور در جهان نیز در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفت و البته ناگفته نماند که از لحاظ فرهنگی و غذایی هم در رتبه ی بالایی نیز قرار دارد.

اما با این در این لیست قرار دارد و فساد مالی در این کشور بسیار زیاد است.

 

 

۹- فنلاند | Finland

فنلاند در مورد تحصیلات عمومی و کیفیت زندگی در صدر قرار دارد. این کشور شمالی در موارد تساوی جنسی، آگاهی محیط زیستی، و حقوق بشر امتیاز بالایی دارد. با این حال، شهروندان فنلاندی گزارش می دهند که کشور آنها در کیفیت غذا، تفریحات و فرهنگ نقص هایی دارد. همچنین فنلاند در مورد قدرت نظامی امتیاز پایینی دارد.

مناسب ترین کشور ها برای زندگی

۱۰- سوئد | Sweden

صدها سال است که سوئد به عنوان یک کشور خنثی در جهان عنوان گرفته است و قدرت این کشور بر پایه حقوق بشر و خدمات عمومی نیز شکل گرفته است. در این کشور مواردی نظیر محیط زیست، تساوی جنسیتی، تجارت شفاف و ثبات اقتصادی از جمله مواردی هستند که در این کشور به شدت رعایت می شود. همین دلایل سبب شده تا سوئد هم در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار بگیرد.

شهروندان سوئدی در توانایی مالی، میراث فرهنگی و تفریحات امتیازات پایینی را داده اند.

تجارت بخش مهمی از اقتصاد سوئد است و حقوق مالکیت در یان کشور بسیار رعایت می شود. سوئدی ها عاشق تفریحات بیرون از منزل هستند و انتظار تابستان را می‌کشند تا بیرون از منزل کباب درست کنند و تفریحات ورزشی در هوای آزاد انجام دهند.

– سوئد ۱۶ ماه مرخصی زایمان به مادران می‌دهد و ۸۰٪ از حقوق‌شان را نیز پرداخت می‌کند.

– اقتصاد سوئد توسط برق آبی، سنگ آهن و چوب یاری می‌شود. با این حال، صنایع عمده‌ی آن عبارتند از ارتباطات از راه دور، ماشین‌آلات صنعتی، کالاهای شیمیایی، وسایل نقلیه‌ی موتوری، دارو، تجهیزات اندازه‌گیری دقیق، لوازم خانگی، فولاد، آهن و جنگل‌داری.
– سوئد بهترین کشور برای زنان است. وقتی زندگی در این کشور برای زنان امن‌تر است، پس برای دیگران نیز بهترین گزینه است.
– سوئد یک سیستم حمل‌ونقل عمومی درست و حسابی دارد.

بهترین کشورهای دنیا

۱۱- انگلستان | The United Kingdom

انگلستان هم نیز با توجه به این که بزرگترین امپراطوری جهان را داراست و به عنوان یک قدرت سیاسی بین المللی در جهان برشمرده می شود نیز در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته است. در این کشور حقوق بشر، میراث فرهنگی ارتباط جهانی و قدرت سیاسی در رتبه های بالایی قرار دارند اما نقاط ضعفی هم دارا هستند که و آن تساوی حقوق، توانایی مالی، و متمایز بودن است.

اگر از افرادی هستید که عاشق هنر هستید این کشور بهترین جای دنیا برای شماست. انگلستان تاریخ بسیار قدیمی دارد و زیباترین پارک های جهان را دارد. سیستم حمل و نقل عمومی در انگلستان بسیار عالی است و موزه های رایگان زیبای بسیار زیادی دارد.

در این کشور دوربین های زیادی همه جا نصب است و از این رو کشور بسیار امنی محسوب می‌شود.

– برتانیا نیز مانند امارات متحده‌ی عربی، ترکیبی از چهار کشور جهان است: انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند

– این کشور برای ساختمان‌های قدیمی، رودخانه تیمز و یک مجلس متشکل از مجلس اعیان و مجلس عوام معروف است.

مناسب ترین کشورها برای زندگی

۱۲- ژاپن | Japan

کشور ژاپن را که همه سخت کوشی شهروندانش می شناسند هم نیز در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته است و عنوان سومین اقتصاد قدرتمند جهان نیز عنوان گرفته است. این کشور یکی از پیشروها در زمینه تکنولوژی بوده و شهروندان ژاپنی خود را با عناوینی نظیر مدرن، مد روز و خلاق توصیف می کنند.

با این حال، کشور ژاپن هنوز نقص هایی در حقوق مدنی متعد مانند تساوی جنسی و آزادی مذهبی دارد.

 

ژاپن جزو بهترین کشورها برای زندگی

۱۳- ایالات متحده آمریکا | United States Of America

در طی سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ ایالات متحده از لحاظ رتبه بندی در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی چهار مرتبه تنزل داشته اما همچنان به عنوان قوی ترین کشور اقتصادی و همینطور نظامی در جهان مطرح است و یکی از تاثیرگذارترین کشورها به شمار می رود.

اما این کشور از لحاظ توانایی مالی، تساوی حقوق و آگاهی محیط زیستی در رتبه ی پایینی قرار دارد.

آمریکایی ها آزادی را به بالاترین سطح ممکن دارند. روزنامه ها می توانند هرچیزی را که به آن اعتقاد دارند چاپ کنند و هیچ کس حتی در صورت انتقاد از رئیس جمهور هم مواخذه نمی شود.

– نیازی به گفتن نیست که ایالات متحده یکی از کشورهایی است که راحتی و رفاه را به حد اعلاء ارائه می‌دهد. امریکا کشوری است که در آن می‌توانید به هر چیزی در هر زمانی دست بیابید.
– یکی از بهترین چیزهایی که ایالات متحده را در فهرست بهترین کشور برای زندگی قرار می‌دهد، “آزادی بیان” است؛ یعنی آنها به حق دیگران برای بیان عقایدشان احترام می‌گذارند. پس شما حتی می‌توانید رییس‌جمهور، دولت، سیاستمداران، یا هر کسی را مورد انتقاد قرار دهید.

– امریکایی‌ها نیز مثل استرالیایی‌ها، بسیار مهربان هستند. هنگامی که پای حوادث فاجعه‌آمیز وسط باشد، هیچ چیز نمی‌تواند در برابر وحدت امریکایی‌ها بایستد.

بهترین شهر و کشورها برای زندگی

۱۴- فرانسه | France

فرانسه یکی از قدرتمند ترین اقتصاد ها و تاثیر گذارترین فرهنگ ها و رتبه ی بالایی در حقوق بشر و اتحاد بین المللی دارد. شهروندان فرانسه کشور خود را با عناوین با اعتبار، مد روز، و با نفوذ معرفی می کنند. از طرف دیگر، فرانسه رتبه ی پایینی در امنیت و توانایی مالی دارد.

فرانسه جزو بهترین کشورهای دنیا

۱۵- لوکزامبورگ | Luxembourg

کشوری کوچک اما فوق العاده! لوکزامبورگ با توجه به این که مساحت کمی دارد اما جزء ثروتمندترین کشورهای جهان قرار دارد و در رتبه تجارت دوست ترین کشور جهان را برای خود کسب کرده است. این کشور علاوه بر تجارت دارای رتبه ی بالایی از لحاظ تحصیلات  و حقوق نیز برخوردار است.

در برخی از موارد شهروندان لوکزامبورگی احساس می کنند که فرهنگ کشور آنها نقص هایی دارد. لوکزامبورگ در موارد ماجراجویی، فرهنگ، و کیفیت غذا امتیاز کمی آورده است.

لوکزامبورگ محل استقرار اسکایپ و آمازون بزرگترین کسب و کارهای جهان است. وضعیت اقتصادی لوکزامبورگ بسیار خوب است و سناریوی سیاسی و مالی این کشور واقعا قابل اعتماد است. چیزهای بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین کشورهای دنیا کرده است.

لوکزامبورگ کشور بسیار زیبایی است که سالانه گردشگران بسیار زیادی نیز دارد.

– لوکزامبورگ یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. اما این تنها دلیل بودن آن در میان فهرست بهترین کشور برای زندگی نیست.

– هر چند یکی از کوچکترین کشورهاست، اما بالاترین تولید ناخالص داخلی در جهان را دارد.

مناسب ترین کشورهای جهان

۱۶- اتریش | Austria

اتریش در این لیست عنوان کشوری با بهترین استاندارهای زندگی را برای خود کسب کرده است. این کشور در موارد شهروندی و کیفیت زندگی شهروندان از رتبه ی بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا بالاترین نمره ی عالی در حقوق دارای را نیز دریافت کرده است و یکی از کشورهای برتر برای تحصیلات عمومی شناخته شده است.

با این حال اتریش به عنوان قدرت در مقیاس جهانی شناخته نشده است و امتیاز کمی در رهبری جهان، قدرت سیاسی و نظامی دریافت کرده است.

هنگامی که اروپا با بحران اقتصادی مواجه شد، شاید باور نکنید که این بحران در اتریش فقط ۰.۱٪ اثر گذاشت. همین مورد به تنهایی کافی است که بگوییم، وین در برابر بحران ایمن است. بنابراین در هر کسب‌وکاری که باشید، سرمایه‌گذاری در وین می‌تواند سودآور باشد.

– وین، مرکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاریخی اتریش است. این شهر بالاترین سرانه‌ی تولید ناخالص داخلی را در مقایسه با سایر شهرهای جهان دارد.
– متوسط درآمد خالص مردم ۱۹.۷۶۹ یورو در سال (در وین) است.
– در سال ۲۰۱۰، وین جایزه برنامه‌ریزی شهری را از سازمان ملل دریافت کرد.

– نزدیک به ۵ میلیون توریست از سراسر جهان هر سال از اتریش بازدید می‌کنند.
– در اتریش، ۹۰٪ از مردم ادعا می‌کنند که از مسکن و امکانات اولیه‌شان راضی هستند..
– اتریش بهترین سیستم مدرسه‌ای را دارد و آموزش سطح بالایی را به همه‌ی دانش‌آموزان‌اش ارائه می‌دهد.

راحت ترین کشورها برای زندگی

۱۷- نیوزیلند | New Zealand

نیوزیلند در ایجاد صلح جهانی، و امنیت بین المللی در صدر قرار دارد. این کشور به عنوان خوش منظره ترین کشور در جهان با صنعت گردشگری قوی شناخته می شود که بخشی از این صفات را مدیون سری فیلم های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) است.

مردم این کشور در موارد آگاهی محیط زیستی، خوشحالی، و ثبات اقتصادی امتیاز بالایی داده اند. با این حال نیوزیلند در موارد توانایی مالی و قدرت سیاسی امتیازات کمی دارد.

با کمال تعجب، تنها ۵ درصد از جمعیت نیوزیلند انسان هستند. ۹۵ درصد بقیه، حیوان هستند.
– نیوزیلند در فهرست کشورهای دارای کم‌ترین میزان فساد، رتبه‌ی اول را دارد.
– یکی از جاذبه‌های مهم توریستی برج آسمان در اوکلند است. این برج ۱۰۷۶ فوت ارتفاع دارد و چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای را تا فاصله‌ی هشت کیلومتری در همه‌ی جهات ارائه می‌دهد.

– عواملی مانند آزادی اقتصادی، اشتغال، رفاه، عدم فساد و کیفیت زندگی، نیوزیلند را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی مطرح کرده‌است.

– اگر می‌خواهید از آب‌وهوای تمیز برخوردار شوید، به نیوزیلند بروید.

 

زیباترین کشورها برای زندگی

۱۸- نروژ | Norway

نروژ به دلیل حقوق های بالا، رونق بخش خصوصی و فرهنگ اسکاندیناوی متمایز معروف است. نروژی ها به کشور خود در مورد شهروندی کلی نمره ی عالی داده اند و در موارد محیط زیست شناسی، حقوق بشر، آزادی مذهبی نمره ی بالایی داده اند.

همچنین این کشور در موارد تساوی تحصیلات عمومی و شفافیت تجاری رتبه ی بالایی دارد. نقاط ضعف کم نروژ عبارتند از: قدرت سیاسی و نظامی.

 

سرود ملی نروژ

کشورهای مناسب برای زندگی

۱۹- استرالیا | Australia

استرالیا کشوری ثروتمند با نرخ امید به زندگی بالا است و کیفیت زندگی شهروندی در این کشور رتبه ی بالایی دارد. استرالیایی ها ملت خود را مردمی خوشحال و صمیمی توصیف می کنند. سیستم تحصیلات عمومی این کشور، زیر ساخت و ثبات سیاسی نیز در رتبه ی بالایی قرار دارند. استرالیا در قدرت سیاسی و میراث فرهنگی از رتبه ی پایینی بهره می برد.استرالیایی‌ها صرف نظر از جایی که زندگی می‌کنند، برای دراز کردن دست‌شان به طرف هر کسی که نیاز به کمک دارد، عالی هستند. این ویژگی استرالیا باعث شده که این کشور در فهرست بهترین کشور برای زندگی باشد.
– درآمد سرانه، امید به زندگی طولانی‌تر و سطح بالای آموزش، عواملی هستن که کمک کرده‌اند استرالیا به جایگاه چهارم برسد.
– با توجه به گزارش‌های ۲۰۱۵، استرالیا یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای سرمایه‌داری در جهان است. تولید ناخالص داخلی این کشور به طور کلی ۱ تریلیون دلار است.
– در سال ۲۰۰۳، نرخ سواد در این کشور ۹۹ درصد برآورد شد. تحصیلات از پنج تا شانزده سالگی اجباری است.

سرود ملی استرالیا

کشورهای زیبای دنیا

۲۰- چین | China

یکی دیگر از کشورهایی در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته چین است. این کشور به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از آمریکا قرار گرفته و کیفیت زندگی شهروندانش خیلی سریع تر از سطح متوسط رو به بالا سبقت گرفته است. چین در مواردی مانند تساوی جنسی، آزادی مذهبی، و امنیت امتیازات کمی گرفته است.

سرود ملی چین

کشور مجارستان

21 . مجارستان | Magyarország

شاید از آن جایی که کشور مجارستان در بین کشورهای اروپایی قرار دارد، تصور بر این است که هزینه زیادی را نیز برای زندگی کردن درخواست می کند؛ در حالی که چنین نیست. اگر به دنبال کشوری هستید که علاوه بر امکانات عالی ای که ارائه می دهد، هزینه زیادی را نیز طلب نکند، مجارستان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

از آن جایی که مجارستان از  روابط سیاسی زیادی با دیگر کشورها برخوردار نیست، جو نسبتا پایداری را دارد. این دلیل باعث شده تا افراد زیادی به فکر زندگی کردن در سرزمین رودهای بی کران باشند. با کمترین میزان جرم و جنایتی که این کشور به خود اختصاص داده است،  می توانید درصدد مهاجرت دائمی به آن جا بود.

سرود ملی مجارستان

کشور ایسلند

22 . ایسلند Ísland

ایسلند از دیگر کشورهای اروپایی است که به دلیل شرایط و ویژگی هایی که دارد، افراد زیادی را برای اقامت دائمی و یا بلند مدت به سمت خود جذب می کند. مهم ترین ویژگی نرخ پایین بیکاری در این کشور است که چیزی در حدود کمتر از یک درصد می باشد.

اگر بتوانید با فرهنگ کسب درآمد در ایسلند آشنایی پیدا کنید و از استانداردهی موجود نیز پیروی کنید، در آن صورت موفق خواهید بود تا سالانه مقدار زیادی درآمد به خود اختصاص دهید و یک زندگی لذت بخش و ایده آل را برای خود رغم بزنید.

یکی از شغل هایی که از درآمد نسبتا خوبی در کشور ایسلند برخوردار است، ماهیگیری است. چیزی که شاید تعجب همه را به همراه داشته باشد. از آن جایی که آب و هوای این کشور اروپایی بسیار در وضعیت مناسبی قرار دارد، شرایط را نیز برای شغل داشتن درآمد بالا در ماهیگیری فراهم کرده است.

همچنین اگر متخصص برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن هستید، به راحتی می توانید به موفقیت بالایی در این زمینه برسید. زیرا یکی از پردرآمدترین شغل ها در ایسلند مربوط به همین حوزه می باشد.

سرود ملی ایسلند

کشور ترکیه

23 . ترکیه | Türkiye

ترکیه از آن دسته کشورهایی می باشد که در چند سال گذشته تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده و سبک و سیاق کشورها و افراد اروپا نشین را به خود گرفته است. به همین علت آماری که در جذب توریست به خود دارد، بسیار بالا می باشد.

ترکیه با آب و هوای نسبتا پایدار و مکان های دیدنی نه تنها برای سفر و تورهای گردشگری مناسب است بلکه می تواند شرایط زندگی راحت و به دور از دغدغه ای را برای شما فراهم کند.

این سال ها آمار مهاجرت ایرانی ها به ترکیه به شدن افزایش یافته است و دلیل آن نیز می تواند نزدیکی مسافت و یا شبیه بودن نسبی فرهنگ ها باشد. در هر صورت ترکیه به دلیل رونق اقتصادی ای که در پی صنعت گردشگری خود دارد، این روزها تبدیل به یکی از بهترین کشورها برای زندگی شده است.

طبق آمارهایی که به دست آمده است ترکیه نه تنها برای مهاجرت و کار گزینه بسیار مناسبی است، بلکه می‌تواند برای مهاجران و یا ساکنین خود شرایط ایده آلی را برای تحصیل و درست خواندن فراهم کند.

تمام این دلایل کنار هم جمع شده اند تا ترکیه را تبدیل به یک مکان برای زندگی کنند.

سرود ملی ترکیه

و در انتها امید است که مرکز آی اس یار توانسته باشد اطلاعات خوبی را به شما مخاطبین گرانبها داده باشد.

لینک کوتاه مقاله : https://bit.ly/31aezEJ

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا