تبدیل پایان نامه به کتاب

فهرست مقاله

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از دغدغه های مهمی است که در اکثر دانشجویان وجود دارد. از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی مراحل این کار بپردازیم. با آی اس یار همراه باشید .

یکی از اصلی ترین قشرهای موجود در جوامع مختلف، دانشجوها هستند که برای پیدا کردن کار و یا حرفه مورد علاقه خود باید پیچ و خم های متعددی را پشت سر بگذارند تا بتوانند به آن دست یابند. از مواردی که یک دانشجو می تواند به طور کامل تخصص خود را به دیگران نشان بدهد، زمانی است که قصد دارد پایان نامه خود را ارائه بدهد. پایان نامه چیزی است که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده و وقت و انرژی زیادی صرف آن شده است. به همین دلیل اکثریت آن ها به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند پایانه نامه خود را به یک کتاب تبدیل کنند. به خاطر اهمیت بالای این موضوع قرار است که در این مقاله به مراحل تبدیل پایانه نامه به کتاب بپردازیم. با اندکی توجه به این مقاله شما نیز می توانید اقدام به انجام این کار نمایید.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

    • مراحل پر پیچ و خمی که برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید طی کنید

مراحل متعددی وجود دارند که می توانید با طی کردن به ترتیب آن ها پایان نامه خود را به یک کتاب طی کنید. در ادامه تمامی این مراحل آورده شده اند. کافیست کمی به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید تمام آن ها را فرا بگیرید.

مرحله اول برای تبدیل کتاب به پایان نامه ایجاد یک فایل ورد

1- ایجاد یک فایل ورد اولین کاری است که باید انجام دهید

همیشه اولین مرحله ای که شروع کننده کار است، آسان تر ولی مهم تر از دیگر مراحل می باشد. زیرا پایه اصلی کار بوده است. این موضوع در تبدیل پایان نامه به کتاب نیز صدق می کند. اولین کاری که برای این امر باید انجام دهید، تهیه یک فایل وورد از پایان نامه تان می باشد که کار چندان مشکلی نیست. زیرا از همان ابتدای تحویل پایان نامه باید آن را به صورت تایپ شده آماده و ارائه دهید. اگر پایان نامه شما از حجم بالایی برخوردار باشد، مشکل چندانی ندارید. مشکل وقتی برای شما آغاز خواهد شد که تعداد صفحات وورد شما به حد نصاب ایجاد یک کتاب نرسد. در این صورت راه حل هایی پیش رویتان قرار دارد. مثلا می توانید از افراد مختلف همچون ناشر و یا نویسنده کمک بگیرید  تا به شما در نوشتن ادامه کتابتان کمک کنند.

مرحله دوم برای تبدیل کتاب به پایان نامه صفحه آرایی فایل ورد

2- فایل و وردتان را به طور کامل صفحه آرایی کنید

شما به عنوان کسی که قرار است پایان نامه اش را تبدیل به یک کتاب کند، باید از تمام نکاتی که در مورد صفحه آرایی وجود دارد، آگاهی داشته باشید. زیرا نشان دهنده حرفه ای بودن کتاب شما است. صفحه آرایی یک هنر محسوب می شود که در آن تکنیک هایی از جمله فونت، اندازه کلمات، حاشیه ها، جایگذاری شکل ها و نمودارها و … نهفته شده است. پس در تبدیل پایان نامه به کتابتان به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید.

مرحله اول برای تبدیل کتاب به پایان نامه قدام برای دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد

3- اقدام به دریافت شابک به اسم خودتان (نویسنده) کنید

پس از اینکه فایل ووردتان را آماده کردید و تمام تکنیک های صفحه آرایی را در آن رعایت نمودید، حالا نوبت این رسیده است که شابک را به اسم خودتان دریافت کنید. شابک یکی از مهم ترین موارد و اصول در چاپ یک کتاب است که اختصار شده عبارت شماره استاندارد بین المللی کتاب می باشد. شابک به صورت یک کد بوده است که به صورت یک بارکد پشت جلد کتاب درج می شود. این کد به صورت 13 رقمی بوده است. همچنین کد شابک در قسمت شناسنامه  و فیپای کتاب نوشته می شود. دریافت شابک می تواند کاربردها و مزیت های متفاوتی را با خود به همراه داشته باشید که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • شابک برای اینکه یک کتاب بتواند شناسنامه دار شود، کاربرد فراوانی دارد.
  • همچنین اگر تمام اطلاعاتی که در این مورد ذکر شده بر روی کتاب درج گردیده باشد، تمام حقوقی که مربوط گزینه های مادی به و معنوی است به طور دائمی برای نویسنده رعایت و حفظ خواهد شد.

می توان گفت که شابک ایفا کننده یک نقش بسیار مهم برای حفظ حقوق نویسنده است و می تواند به عنوان یک سند اثبات کننده به کار رود.

مرحله چهارم برای تبدیل کتاب به پایان نامه طراحی جلد برای کتاب

4- جلد خود را در بهترین شکل ممکن طراحی کنید

هر چیزی که از ظاهر خوبی برخوردار باشد می تواند افراد مختلفی را به خود جذب نماید. برای تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از مواردی که باید توجه بسیار زیادی را معطوف آن کنید، این است که کتاب خود را در به صورت بسیار جذاب طراحی کنید. اگر کار طراحی خود را به یک گرافیست حرفه ای بپسارید، بدون شک می تواند در روند فروش بالای کتاب شما تاثیر کاملا مستقیمی داشته باشد. پس برنامه ریزی های لازم را برای این کار انجام دهید تا بتوانید به موفقیت بالایی در این زمینه برسید.

مرحله پنجم برای تبدیل کتاب به پایان نامه قدام برای دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد

5- مراحل دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد را با حوصله طی کنید

حال نوبت این است که به مراحل سخت تری برای تبدیل پایان نامه به کتاب برسید و آن دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد است. فیپا نیز همانند شابک فرم اختصار شده یک عبارت می باشد. فهرست نویسی پیش از انتشار نشان دهنده صورت کامل فیپا است. این مجوز یکی از موارد اصلی در انتشار یک کتاب است که هدف از آن تهیه لیستی از مشخصات کتاب است که به خواننده این فرصت را می دهد تا اطلاعاتی از کتاب را در اختیار داشته باشند. نام نویسنده، تعداد جلد موجود، پیوست ها، بها و یا قیمت، عنوان و… در بین این اطلاعات است. مجوز فیپا به صورت کاملا الکترونیک صادر می شود. سازمانی که صادرکننده این مجوز می باشد، اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

مرحله ششم برای تبدیل کتاب به پایان نامه چاپ و صفحه آرایی می باشد

6- حالا نوبت آن رسیده است تا کار چاپ و صحافی را آغاز کنید

کم کم دارید به هدف نهایی خود یعنی تبدیل پایان نامه به کتاب می رسید. چاپ و صحافی کتاب یکی از مراحل انتهایی  چاپ کتاب است. چاپ و صحافی نیز از موارد مهمی است که بسیار خائز اهمیت می باشد از این رو به دنبال یک متخصص در این زمینه باید باشید. کار چاپ و صحافی علاوه بر سختی هایی که دارد، از جذابیت هایی بسیاری برخوردار است. به همین علت با کمی خلاقیت و برنامه ریزی های درست در زمینه چاپ و صحافی می توانید درصد فروش بالایی را به کتاب خود اختصاص دهید.

عرضه کتاب بعد از تبدیل پایان نامه به کتاب

7- به هدف خود یعنی عرضه کتاب رسیدید

بعد از پشت سر گذاشتن شش مرحله قبل حالا نوبت آن رسیده است که پاداش تمامی زحمات خود را بگیرید و آن چیزی نیست جز عرضه کتاب!

تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند یک منبع درآمد برای کسانی باشد که پایان نامه خود را ارائه داده اند و حالا در پی فرصتی برای تبدیل آن به یک کتاب هستند. اگر تمام کارهای خود را انجام داده اید و تمامی آن ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اید، باید به دنبال یک ناشر با سابقه و بسیار حرفه ای باشید تا بتواند روند کاری شما را جلو بیندازد و به خوبی آن را به انجام برساند.

مرحله هشتم برای تبدیل کتاب به پایان نامه استفاده از مزابا تبدیل

 

8- با مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب آشنا شوید

علاوه بر اینکه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل  می کنید و یک منبع درآمد مختصری از آن داشته باشید، می توانید از موارد دیگری را نیز بهره مند شوید. از این مزایا می توان به امتیازاتی که با این تبدیل به شما اختصاص داده می شود، اشاره کرد. اگر در مصاحبه آزمون دکتری شرکت کرده باشید، با تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید بخشی از نمره را کسب کنید. این نمره 4 امتیاز پژوهشی می باشد.

شاید یکی از اهداف اصلی دانشجویان از اینکه قصد دارند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند این است که می توانند شغل بهتری را پیدا کنند. بدین صورت که با انتشار کتاب خود می توانند امتیازهای لازم را برای دریافت موقعیت شغلی بهتر فراهم نمایند. انتشار کتاب به صورت پایان نامه می توانید ورود خود را به انجمن نخبگان تثبیت کنید.

اگر این ذخایر علمی را که جمع آوری کننده آن ها خود شما بودید را بتوانید در جامعه عرضه کنید، می توانید سطح علمی را بالا ببرید که این مورد در بهترین مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب قرار دارد.

اگر بتوانید انتشار کتاب خود را با موفقیت پشت سر بگذارید، احتمال اینکه حقوق و مزایایی بیشتری را در شغل  خود کسب کنید، بسیار زیاد است.

نکانی در باره تبدیل پایان نامه به کتاب

    • برای تبدیل پایان نامه به کتاب به نکات زیر توجه کنید

برای اینکه بتوانید یک پایان نامه خود را به یک موفق تبدیل کنید، نیاز است تا برخی نکات موجود در آن را رعایت کنید. این نکات موجود از مواردی است که می توان به شما در چاپ و انتشار یک کتاب کمک کند.

اگر در پایان نامه خود عباراتی را نقل کرده اید که نشان از پایان نامه دارید، باید آن ها را به طور کامل حذف کنید. همچنین می توانید کلماتی را جایگزین آن ها کنید. کلماتی که مربوط به چاپ یک کتاب باشد. در صورت آوردن جملات نتیجه گیری و یا رجوع دادن به یک استاد باید به طور کامل از پایان نامه شما حذف گردد تا صلاحیت های لازم را برای انتشار و عرضه در جامعه را کسب کند.

انتشار یک کتاب بدون مقدمه امکان پذیر نمی باشد. یک مقدمه خوب می تواند خواننده را مشتاق خواندن تمامی کتاب کند. به همین علت کار مقدمه خود را به یک فرد مجرب و با تجره بسپارید که اساتید دانشگاهی مناسب ترین افراد برای این کار هستند.

تا می توانید از فصل بندی کتاب خود داری کنید  و شکل ترتیب و چیدمان آن را از فرم پایان نامه به کتاب مبدل کنید.

تمام این راهکارها برای رسیدن به یک هدف مشخص است. تبدیل پایان نامه به کتاب شما در بهترین صورت خود باید به پیش رود. تا علاوه بر رشد علمی جامع بتوانید به یک آینده درخشان در حیطه کاری خود دست یابید. تمامی این ها مستلزم پشتکار و دادن اهمیت به تمامی نکات ذکرشده است.

تبدیل پایان نامه به کتاب در تیراژ بالا می تواند امکان پذیر باشد

1- تبدیل پایان نامه به کتاب در تیراژ بالا می تواند امکان پذیر باشد

عمدتا وقتی یک کتاب تبدیل به پایان نامه می شود، نسخه های محدود و انگشت شماری از آن در اختیار خواهد بود و آن هم جز در کتاب خانه ها و یا سایت های الکترونیک در دسترس نیست. به همین علت نویسنده کتاب می تواند با برنامه ریزی های مناسبی که انجام می دهد، اقدام به چاپ پایان نامه خود در قالب یک کتاب در تیراژهای بالا نماید. اگر قصد انجام این کار را دارید با مطالب علمی بسیاری را به آن بیفزایید. برای این کار می توانید از اساتید دانشگاهی خود ایده و کمک بگیرید. امتیازی که برای شما در این مورد وجود دارد این است که اگر استاد شما در بین اساتید معروف دانشگاه های معروف قرار گرفته باشد، می تواند به نوعی یک برند برای فروش بیشتر کتاب شما باشد. پس از این نکته نیز غافل نشوید!

به منظور چاپ کتابتان در نسخه های بالاتر در ابتدا باید با یک ناشر صحبت کنید و با در میان گذاشتن تعداد تیراژها و هزینه نهایی اقدام به انتشار کنید. البته از هزینه های آن را نیز در نظر بگیرید و به قول معروف حواستان باشد که سر شما کلاه نرود!

بازنویسی پایان نامه خود را فراموش نکنید

2- بازنویسی پایان نامه خود را فراموش نکنید

یک امری که در تبدیل پایان نامه به کتاب بسیار حائز اهمیت می باشد، بازنویسی است. اگر قصد این را دارید که یک کتاب را به چاپ برسانید باید تمام نکاتی که به آن مربوط می شوند را رعایت کنید. زیرا در بهبود کتا و یا نسخه نهایی شما اثرگذاری ویژه ای را دارند. یکی از این نکات بازنویسی ای است که باید به انجام برسد. اگر به طور کامل پایان نامه خود را نوشته اید و حالا می خواهید آن را به صورت یک کتاب انتشار دهید، وقت آن رسیده است که شروع به دوباره خوانی آن کنید. اگر نکاتی لازم بود را اضافه کنید و یا اگر مورد نامناسبی را در آن مشاهده کردید، اقدام به حدف آن نمایید.

انتشار کتاب به آن آسانی هایی که شما فکر می کنید نیست. خوان های مختلفی را باید رد کنید تا بتوانید نسخه نهایی خود را انتشار دهید. غلط هایی املایی و نگارشی را نباید در کتاب خود داشته باشید، زیرا امتیاز و کیفیت کار شما را کاهش خواهند داد. می توانید در این کار از افرادی که تجربه های بالایی دارند، استفاده کنید و یک کار فوق العاده را تحویل بدهید.

احتمال اینکه بازنویسی زمان زیادی را از شما بگیرد وجود دارد اما نگران آن نباید باشید. زیرا هر چقدر بر روی کارتان بیشتر وقت بگذارید، نتیجه نهایی آن را بهتر خواهید گرفت. پس به این نکته بسیار مهم توجه زیادی داشته باشید و بگذارید مسیر موفقیت را با پرداختن به نکات کوتاه هر چند با اهمیت جزئی طی کنید و یک آینده شغلی روشنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

بازنویسی پایان نامه خود را فراموش نکنید

3- یک ناشر مناسب را برای انجام کار خود انتخاب کنید

یک ناشر خوب همانند یک عضو خوب برای بدن است. شاید ربط این موضوع به یک دیگر را متوجه نشوید اما چیزی که در این باره وجود دارد نقش اساسی است یک ناشر در معروفیت کتاب شما ایفا می کند. ناشری که از آوازه و با تجربگی بالایی برخوردار نیست. گزینه مناسبی برای انجام این پروژه بزرگ نمی باشد. به همین دلیل باید به دنبال کسی باشید که یک رزومه بسیار قوی را به شما ارائه بدهد. اگر توانستید همچین فردی را پیدا کنید که علاوه بر کار خوب هزینه نسبتا متعادلی را از شما دریافت می کند، می توانید یک امید به موفقیت کتابتان بعد از انتشار داشته باشید.

نقش طراحی جلد را دست کم نگیرید

4- نقش طراحی جلد را دست کم نگیرید

هر نکته ای که درباره تبدیل پایان نامه به کتاب ذکر گردید، شانه به شانه هم در یک راستا رو به حرکت هستند. از این رو باید تمامی آن ها را جدی بگیرید و بر یکی بیشتر از موارد دیگر توجه نکنید که در این صورت عواقب آن را نیز مشاهده خواهید کرد. شما به عنوان کسی که قرار است پایان نامه اش در قالب یک کتاب به چاپ برسد، باید از تمامی محتوای درون آن اطلاعات کافی داشته باشید. هیچ کس بهتر از شما نمی تواند ایده نابی را بر روی طرح جلد داشته باشد که دلیل آن نیز همان تسلط کافی بر روی موضوع است.

پایان نامه خود را با دقت بالا برای بار چندم مرور کنید و اقدام به خلق خلاقیت کنید. هیچ چیز مانند خلاقیت و نوگرایی نمی تواند افراد را به سمت خرید چیزی متمایل کند. فرض کنید کتاب شما یک لباس است. (البته بین این دو موضوع تفاوت های بسیاری وجود دارد. زیرا افراد به خرید لباس اهمیت بیشتری می دهند.) هدف از آوردن یک لباس به عنوان مثال این است که هر چقدر یک لباس ناب باشد افراد تمایل بیشتری را به خرید آن پیدا می کنند. در رابطه با کتاب نیز می توان به همین نتیجه رسید. اگر چه می گویند از روی ظاهر نباید چیزی و یا کسی را قضاوت کرد، اما چاپ کتاب به عنوان یک مسئله فرهنگی تاثیر بسزایی را در رشد علمی جامعه ایفا می کند. به همین علت در ابتدا باید ظاهر سازی کنید و سپس به محتویات درون آن بپردازید.

به علاقه افراد در زمینه خواندن کتاب های علمی توجه کنید

5- به علاقه افراد در زمینه خواندن کتاب های علمی توجه کنید

حالا که تصمیم گرفته اید پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید، یک موضوع بسیار مهم را باید در نظر بگیرد و آن میزان علاقه مندی افراد به خواندن اینگونه کتاب ها است. اگر موضوع پایان نامه شما طوری نباشد که بتواند نظر افراد را به سمت کتابتان جذب کند، نمی توانید انتظار موفقیت چشمگیری را داشته باشید. به همین علت باید تمامی جوانبی که در یک زمینه وجود دارند را بسنجید و با استفاده از آن ها اقدام به شروع کاری کنید. اگر موضوع پایان نامه شما بتواند توجه مخاطبان و محقق های علمی را به خود کسب کند، در آن وقت می توانید نور امیدی را در موفقیت آن در دلتان روشن کنید.

انتظار ثروتمند شدن را نداشته باشید

6- انتظار ثروتمند شدن را نداشته باشید

با تبدیل پایان نامه به کتاب نمی توانید این انتظار را داشته باشید که به ثروت زیادی در زندگی برسید. با این هدف رو به جلو رفتن نمی تواند رویایی ثرومند شما را بر آورده سازد. از این رو نیاز است با یک دید علمی کاملا جلو بروید و هدفتان را بر روی رشد معلومات علمی جامعه تان کنید. زیرا بسیاری افراد تنها یک نسخه از پایان نامه خود را منتشر می کنند و تنها با یک تیراژ نمی توانید به پولی برسید. در صورت چاپ کتاب خود با تیراژهای بالا نیز فقط می تواند به بخشی از درآمد برسید.

تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند نقش غیر مستقیمی را در داشتن درآمد به شما داشته باشید. زیرا در هنگام یافت شغلی اگر بتوانید یک رزومه فوق العاده را ارائه دهید که این مورد نیز در بین موارد ذکرشده شما باشد، در آن صورت حقوق و مزایای شما بهبود پیدا خواهد کرد. به این دلیل که می گوییم ثرومند شدن با پایان نامه به صورت غیر مستقیم محقق خواهد شد.

همه پایان نامه ها می توانند کتاب شوند

    • همه پایان نامه ها می توانند کتاب شوند

تمامی پایان نامه ها می توانند در انتظار این باشند که به صف انتشار بپیوندند. پایان نامه چیزی است که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است و برای جمع آوری آن تحقیقات علمی و عملی بسیاری به وقوع پیوسته شده است. تمامی این ها در کنار هم قرار می گیرند تا یک پایان نامه قوی را ارائه دهند. شما به عنوان فردی که تواسته زحمات زیادی را برای جمع آوری پایان نامه خود بکشد، می توانید به عنوان یک پاداش کتاب خود را به چاپ برسانید و از ثبت نام خود در کتابخانه مرکزی و ثبت نام خود به عنوان نخبگان نهایت لذت را ببرید.

کارهای خود را بدون نگرانی به آی اس یار بسپارید

قبل از اینکه بتوانید پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید، باید یک پایان نامه بسیار قوی داشته باشید. به همین منظور می توانید از پایان نامه های خارجی که بار علمی بسیار بالایی دارند، ایده و کمک بگیرید. برای همین نیاز به ترجمه آن دارید. به راحتی می توانید کار ترجمه خود را به مجموعه و سایت Isyar.ir بسپارید که ترجمه مقاله را به صورت حرفه ای برای شما به انجام خواهند رساند. همچنین می توانید از ترجمه مقاله ارزان که توسط این گروه به انجام می رسند، بهره ببرید.

جمع بندی بندی تبدیل پایان نامه به کتاب

جمع بندی

بدون شک داشتن یک آینده شغلی مناسب که در حوزه تخصصی هر فرد می باشد، یک هدف و یا رویایی برای تمامی افراد است. به همین دلیل بیشتر آن ها تلاش های زیادی را انجام می دهند تا بتوانند به آن برسند که یکی از آن ها تبدیل پایان نامه به کتاب است. وقتی شما این کار را با موفقیت به اتمام رساندید می توانید نام خود را در بین افرادی مشاهده کنید که به عنوان نویسنده در کتابخانه ملی به ثبت رسیده است. این مورد و تمام امتیازاتی که در مورد آن ذکر گردید از مسیرهایی است که شما را به سمت داشتن یک رزومه قوی سوق خواهد داد.

 

لینک کوتاه : shorturl.at/bKOX1

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

2 دیدگاه دربارهٔ «تبدیل پایان نامه به کتاب»

    1. ممنون از نظر شما انشالله به زودی مقالات پر بار تر و بهتری برای شما عزیزان خواهیم گذاشت . با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا