معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

فهرست مقاله

آموزش زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین و مهم ترین کارهایی است که اغلب از افراد در خواست می شود و همچنین افراد زیادی به انجام این کار علاقه مند هستند. برای اینکه بتوانید به راحتی ترجمه زبان انگلیسی انجام بدهید یا یادگیری زبان انگلیسی را به آسانی شروع کنید می توانید از بهترین کتاب برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. برای آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020 همواره روش های نوین و راهکار های زیادی توسط موسسات و خودآموزان زبان انگلیسی ارائه شده است. از بین آنها می توان به روش استفاده از کتاب های اندرویدی و کتاب های معروف زبان انگلیسی اشاره نمود.

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان سال 1399

با چگونگی انتخاب کتاب زبان انگلیسی برای خودتان آشنا شوید

پیش از آنکه شال و کلاه کنید و برای رفتن به کتاب فروشی به منظور خرید کتاب های آموزشی زبان انگلیسی آماده شوید، باید بدانید که چگونه کتاب مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای این کار در مرحله اول باید بدانید سطح علمی شما در این زمینه چقدر است؟

اگر سطح شما بسیار پایین باشد و کتابی را متناسب با سطوح پیشرفته انتخاب کنید، در آن صورت نباید توقع پیشرفت در خود را داشته باشید، زیرا مطالعه کتاب پیشرفته با سطح مبتدی خودتان جز آب در هاون کوبیدن نیست. البته در رابطه با این موضوع قضیه عکس نیز صدق می کند. بدین صورت که اگر سطح شما کمی به پیشرفته نزدیک باشد ولی کتابی که در نظر گرفته اید نتواند بار علمی جدیدی را به شما انتقال دهد، در آن صورت است که تنها تایم خود را هدر داده اید و مطلب جدیدی را نیز یاد نگرفته اید. پس در انتخاب کتاب زبان انگلیسی تمامی جوانب موجود را در نظر بگیرید و سپس با دید بازتری عمل کنید.

بهترین کتاب برای آموزش زبان انگلیسی

با توجه به اهمیت روزافزون زبان انگلیسی نیاز به تسلط به آن همواره افزایش می یابد. آیا شما هم جزء افرادی هستید که در زبان انگلیسی دارای تسلط کمی هستید و می خواهید با آموزش زبان خود را بهبود بخشید؟ آیا شما جزء افرادی هستید که در انگلیسی تسلط متوسطی دارید و می خواهید با خواندن کتاب و تمرین زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید؟ ما در این مقاله سعی داریم بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کنیم و روش آموزش و خودآموزی زبان انگلیسی را برایتان شرح دهیم، با ای اس یار همراه باشید.

اگر شما تسلط کمی به زبان انگلیسی دارید می توانید از کتابهای آموزشی زبان انگلیسی زیر استفاده کنید:

یادگیری بهتر در سال 2020

1- Interchange

یکی از برترین کتاب های زبان انگلیسی که در سطح جهانی تدریس میشود، Interchange است که توانسته چهار سطح مختلف را به خود اختصاص دهد. این مجموعه تنها شامل کتاب نیست و در کنار خود سیدی صوتی و فیلم های آموزشی را در اختیار افرادی قرار می دهد که قصد یادگیر مطالب زبان انگلیسی با استفاده از این کتاب را دارند. این کتاب آموزشی که سال هاست با فراگیران همراه است در آخرین نسخه های خود دچار تغییراتی شده و به نوعی بهبود بالایی را به دست آورده است.

Grammar Plus یکی از این تغییرات است که تمرینات اضافی هر درس را به خود اختصاص داده است و همانطور که از نامش پیداست، این تمارین مربوط به مباحث گرامری است.

همچنین در بخش لغات و اصطلاحات جدید نیز این کتاب دست به ابتکار زده و نوآوری هایی در رابطه با مباحث تکنولوژی را در خود وارد کرده است.

2- American English File

American English File را می توان در بین بهترین کتاب ها برای کسانی قرار داد که قصد پیشرفت در زبان بین المللی زبان انگلیسی را داد. این کتاب در 6 سطح کاملا متفاوت ارائه شده است. البته گفتن این نکته ضرورت دارد که این کتاب برای بزرگسالان نوشته شده است ولی افراد با سطوح مبتدی تا پیشرفته می توانند از سطح های متفاوت آن بهره ببرند. همچنین اگر قصد تهیه یک کتاب خودآموز را دارید، American English File بهترین گزینه پیش روی شماست. زیرا اگر قصد شرکت در کلاس های آیلتس را دارید، این کتاب می تواند یک منبع قوی و همچنین کمک کننده برای شما باشد.

3 – کتاب English Grammar in use (از Cambridge-مقدماتی تا پیشرفته)

در واقع یکی از اساسی ترین مشکلاتی که افراد با تسلط کم دارند پایه ضعیف گرامر انگلیسی است. پیشنهاد می شود، ابتدا گرامر انگلیسی را خود را بهبود بخشند و سپس به فراگیری لغات زبان بپردازند و یا همزمان باهم لغات و گرامر زبان را فرا گیرند. کتاب English grammer in use شامل آموزش های گرامری و تمرینات به صورت یونیت های جدا است. این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

4-  کتاب آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ (Top notch- longman)

این کتاب از انتشارات لانگمن است. شامل تمرینات و آموزش های متنوعی برای آموزش گرامر انگلیسی وآموزش لغات انگلیسی و ریدینگ و رایتینگ و مکالمه انگلیسی است.

سری کتاب های تاپ ناچ کتابهای محبوبی هستند که از آموزش های ساده ی مکالمات انگلیسی شروع آغاز می کند تا به مکالمات سخت تر برسد.

لذا با این کتاب به خوبی و در ساده ترین روش به تسلط مناسبی از زبان انگلیسی و ترجمه متون انگلیسی خواهید رسید. این کتاب را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید و یا به کتابفروشی های محل خود مراجعه کنید. به دلیل اینکه کتاب مشهور و پر کاربردی است در اغلب کتابفروشی ها یافت می شود.

5 – کتاب English grammer Book1 از لانگمن

این کتاب برای افراد مبتدی گرامر زبان انگلیسی را به خوبی آموزش می دهد. این کتاب دارای تمرین های ساده و آسان برای شروع آموزش گرامر است که به صورت رایگان و قالب فایل پی دی اف از اینجا قابل دانلود است. این کتاب توسط لانگمن انتشار یافته است. قابل ذکر است جلد دوم این کتاب برای افراد متوسط مناسب است که در قسمت زیر قابل دانلود است.

اگر شما تسلط متوسط به زبان انگلیسی دارید، می توانید از کتابهای زیر استفاده کنید:

۱- کتاب ۱۱۰۰ لغتی که دانستنش الزامی است (از Barrons-متوسط و پیشرفته)

دقت نمایید که این کتاب یک کتاب فوق العاده برای افرادی است که می خواهند زبانشان را بهبود بخشند. در واقع کتاب ۱۱۰۰ از Barrons است و شامل یکهزار و صد لغت جدید است که اغلب در آزمون های تافل و آیلتس و جی آر ای استفاده می شود.

کتاب هزار و صد به شما کمک می کند لغات جدید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در جملات خود استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که لغات این کتاب دارای مثال و تمرین است و اگر طبق آموزش های کتاب به صورت جدی و پیوسته پیش بروید نتیجه خوبی خواهید گرفت.

۲- کتاب آموزش زبان انگلیسی oxford word skills (آموزش لغت)

این کتاب از مجموعه کتاب های فوق العاده عالی است که به آموزش لغات زبان انگلیسی کمک ویژه ای می کند.

کتاب آموزش زبان oxford word skills شامل انواع تمریناتی در رابطه با لغت است.

این کتاب صرفا تمرکز اصلی اش بر روی لغات است و به دلیل فرار بودن لغات زبان به خودآموزان توصیه می شود، بعد از چند روز مطالعه حتما زمانی حدود سی دقیقه را به مرور اختصاص بدهند.

یادگیری بهتر زبان انگلیسی در سال 2019

۳-کتاب English grammer Book2 از لانگمن

در سال دو هزار و نوزده از جمله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی که می توان به آن اشاره داشت کتاب grammer book2 لانگمن است که از این لینک قابل دانلود است. این کتاب کاملا به زبان انگلیسی است و می توانید تمرینات آن را انجام بدهید و فایل آن را همیشه و هر زمان در موبایل هوشمند خود داشته باشید و از مطالعه زبان انگلیسی لذت ببرید.

روش های یادگیری زبان انگلیسی

روش های یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از خودآموزان زبان انگلیسی در انتخاب منبع دچار مشکل می شوند. چون انتخاب منبع آموزش زبان انگلیسی را به درستی انجام نمی دهند. در نهایت در میان راه دچار دلزدگی و عدم اطمینان می شوند و نیمه راه رها می کنند.

برای جلوگیری از این موارد نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت ای اس یار سوالات خود را بپرسید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر در انتخاب مسیر درست آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته نیز دچار ابهام هستید با ای اس یار در تماس باشید.

آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز با کتاب های موجود در بازار بسیار حساس است. آموزش خودآموزی زبان انگلیسی باید به گونه ای باشد که زبان آموز پس از مدتی بتواند به ترجمه متن تخصصی و ترجمه مقالات گوناگون بپردازد. در واقع ترجمه زبان انگلیسی نیازمند مهارت و حوصله است و البته کسانی که در این زمینه تلاش کنند پس از مدت کوتاهی حاصل تلاش خود را بدست می اورند و نه تنها می توانند به ترجمه متون تخصصی بپردازند بلکه به درآمد زایی هم برسند.

چگونه می توانم زبان انگلیسی را با کتاب فرا بگیرم؟

برای فرا گرفتن زبان انگلیسی به صورت خودخوان یا به صورت خودآموز ابتدا سطح خود را مشخص کنید. برای اینکه بتوانید سطح زبان انگلیسی خود را مشخص کنید می توانید از آزمون های آنلاین استفاده کرده و تعیین سطح نمایید. نگران نباشید در هر سطحی که هستید در آزمون صادقانه شرکت کنید چون قرار است خودتان آموزش ببینید و به خودتان در بهبود زبان انگلیسی کمک کنید. لذا اگر مبتدی هستید و یا متوسط هستید می توانید به روش های زیر اقدام به فراگیری کنید:

دوستان مبتدی: افرادی که مبتدی هستند ابتدا نیاز است گرامر را بیاموزند. پس کتاب هایی که در قسمت اول معرفی کردیم برایشان مناسب است و می توانند طبق آن پیش بروند. همچنین برای تمرین بیشتر سعی کنید پیوسته مرور های کوتاه در حد سی دقیقه داشته باشید. در این روش می توانید شروع به گفتن مکالمات کوتاه و ساده کنید و برای این کار از سایت های مکالمه رایگان انگلیسی استفاده کنید.

دوستان متوسط: این دوستان در کنار تجربه آشنایی که از قبل با زبان انگلیسی دارند بهتر است گرامر زبان انگلیسی و لغات زبان انگلیسی را با هم مطالعه کنند و برای مرور زبان بهتر است به ترجمه متن یا ترجمه موزیک بپردازند.

در این روش می توانید به دیدن فیلم های کوتاه و یا انیمیشن هم بپردازید و خود را وادار به ترجمه درست کنید. همچنین می توانید متون تخصصی را هم کمی ترجمه کنید.

یک نکته مهم

دقت کنید که در این مرحله ممکن است شما نتوانید به طور کامل متن یا انیمیشن را ترجمه کنید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید، لذا عدم ترجمه کامل در این مرحله امری طبیعی است که با تمرین بیشتر به مراتب ترجمه بهتری را ارائه خواهید داد.

برای اینکه از روند فراگیری زبان خسته نشوید سعی کنید در ابتدا ساعات مطالعه کمی داشته باشید و به تدریج افزایش دهید و همچنین برای ترجمه متون از عبارات کوتاه و کوچک شروع کنید. واژگان در این بخش نقش مهمی دارند. فراموش نکنید هر چند گاهی مروری به واژگان داشته باشید.

تاثیر داشتن یک وبلاگ در آموزش زبان انگلیسی

تاثیر داشتن یک وبلاگ در آموزش زبان انگلیسی

اینکه بتوانید خاطرات روزانه خود را به صورت یک خلاصه متن انگلیسی در قالب وبلاگ شخصی منتشر کنید تاثیر به سزایی در به چالش کشیدن ریدینگ و رایتینگ و تحلیل شما دارد. اینکه با استفاده از ساختار گرامری بتوانید جملات زیبایی بسازید که قابل درک باشند تاثیر به سزایی در به کارگیری لغات و مرور گرامر و دانش شما خواهد داشت.

بنابراین سعی کنید مثل همیشه به زبان خود بنویسید. به زبان خود نوشتن هنری است در خور توجه. چه بسا اگر به زبان انگلیسی بنویسید پس از مدتی خواهید توانست به تسلط بسیار بالایی از زبان انگلیسی دست یابید. به یاد داشته باشید تمرین و ممارست آن کلید موفقیت در فراگیری زبان های فرار است.

در سال 2020 اهمیت وبسایت ها به میزان چشمگیری افزایش داشته است. لذا اگر یک وبلاگ شخصی خاطرات روزانه به زبان انگلیسی برای خود تهیه کنید می توانید مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا به خواندن شرح حال و یا تجربیاتتان دعوت کنید و بازخورد آنها را ببینید.

ترفند یادگیری زبان انگلیسی در سال 2019

چه زمانی بفهمیم که به حد خوبی از مکالمه زبان رسیدیم؟

در واقع برای فراگیری زبان هر چه پیش برویم کافی نیست. ما در زبان فارسی روش های گوناگونی برای تعریف و بخش بندی زبان فارسی داریم و هنوز به طور کامل به تفکیک ویژگی های زبان مادری خود دست نیافته ایم و اگر بگوییم دست یافته ایم اغراق کرده ایم. همین امر در مورد زبان انگلیسی نیز صادق است. چه بسا هر چه در فراگیری آن دقیق تر شویم برای خودمان سرمایه علمی اندوخته ایم. لذا زمانی که بتوانید فیلم ها را به صورت ۹۰ درصد ترجمه کنید و متون و مقالات را به صورت روان ترجمه کنید و در مکالمات مفهوم خود را به خوبی بیان دارید به پیشرفت خوبی دست یافته اید.

ما بدانید که تازه شروع کار است و نیاز به تکرار مداوم آن خواهید داشت تا تلفظ واژگان و گرامر را به علت فرار بودن در طولانی مدت فراموش نکنید.

همچنین می توانید از تکنیک هایی نظیر یادداشت برداری و استفاده از اپلیکیشن های یادآوزی نیز استفاده کنید.

خیلی متشکرم که در مقاله معرفی بهترین کتاب آموزش زبان در سطح مبتدی و پیشرفته در سال 2020 همراه با ای اس یار بودید. چنانچه در مورد این مقاله سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا