با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فهرست مقاله

تافل یکی از معتبرترین مدارکی می باشد که هر فردی به دنبال دست پیدا کردن به آن است. به همین علت به دنبال منابع مورد نیاز آن هستند. منابع آزمون تافل گستردگی خاصی را به خود اختصاص نداده است. به همین علت می توانید زمان زیادی را برای آماده سازی خود داشته باشید. البته پذیرفته شدن در این آزمون آنطور که تصور می کنید نمی باشد و پیچیدگی خاصی را با خود به همراه دارد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در این باره به دست بیاورید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا نکات گسترده تری آشنا شوید.

✅ منابع آزمون تافل شامل چه مواردی می شوند؟

منابع آزمون تافل شامل چه مواردی می شوند؟

به طور کلی افرادی که در آزمون های تافل شرکت می کنند باید در چهار مهارت سنجیده شوند که شامل موارد زیر می شوند:

  • ▪️ مهارت شنیداری یا Listening Skill
  • ▪️ مهارت گفتاری یا Speaking Skill
  • ▪️ مهارت نوشتاری یا Writing Skill
  • ▪️ مهارت خواندن یا Reading Skill

 

📌 بیشتر بخوانید : تافل چیست ؟ (TOEFL)

هر کدام از موارد فوق به نحوی تاثیرگذاری خودشان را در نمره پایانی به ثبت می رسانند. به همین علت شما برای موفقیت به تمامی آن ها نیاز دارید. پس برای هر چهار مهارت باید زمان زیادی را صرف کنید تا به نمره دلخواه و البته مورد نیاز خودتان برسید. شما به عنوان فردی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارید باید راه های مختلفی را امتحان کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید که یکی از آن ها آشنایی با منابع آزمون تافل است. از آنجایی که تافل در تمامی سطح جهان شناخته شده می باشد، به همین علت کتاب های مختلفی نیز در دسترس شما می باشد که در زمینه های مختلف لغت، گرامر، املا و… نگارش شده اند. از این رو بهره بردن از هر کدام آن ها می تواند زبان شما را بیشتر از هر موقعی تقویت کند.

برای اینکه بتوانید زمان را برای خود ذخیره کنید و همچنین از یک صرفه اقتصادی نیز بهره مند شوید، آی اس یار لیست کتاب هایی که می توانند برای شما بسیار کمک کننده باشند را جمع آوری کرده است. به همین علت اگر جزو داوطلبان آزمون های تافل هستید، به این منابع به خوبی توجه کنید و تا جایی که می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید. پس ادامه این مطلب را دنبال کنید.

کتاب Barron’s: اولین پیشنهاد 500 لغتی

✔️ کتاب Barron’s: اولین پیشنهاد 500 لغتی

اولین پیشنهادی که درباره منابع آزمون تافل به شما می دهیم کتاب Barron’s می باشد. این کتاب توانسته 500 لغت بسیار ضروری را در خود جای دهد. به همین علت نه تنها زبان آموزهای تافل بلکه افراد دیگر نیز می توانند از این کتاب ویژه بهره ببرند و از طریق آن زبان خودشان را بیشتر از پیش تقویت کنند. شما در هر درس می توانید 15 لغت جدید و کاربردی را یاد بگیرید. مزیتی که این کتاب با خود به همراه دارد این بوده که برای هر لغت مترادف ها  و همچنین مثال های آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده است. به همین علت می توانید از هر یک درس، یک کتاب اطلاعات به دست بیاورید.

یکی دیگر از مزیت هایی که می توانید با این کتاب به آن دست پیدا کنید این بوده که در Barron’s به شما آموزش داده شده است که چگونه لغات را به خاطر بسپارید. روش های مختلفی برای اینکار شرح داده شده است ولی برای موفقیت این خود شما هستید که باید تلاش کنید. در آزمون تافل هر چقدر سطح دانش دایره لغاتتان بالاتر باشد، به همان اندازه نیز شانس قبولی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier؛ از جامع ترین کتاب ها

✔️ کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier؛ از جامع ترین کتاب ها

اگر به دنبال یک کتاب جامع و البته کاربردی هستید، Kaplan TOEFL iBT Premier به شما پیشنهاد می شود. این کتاب چهار بخش مجزا را به خود اختصاص داده است که دارای مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه است. در هر بخش کتاب برای شما نکات بسیار مهمی آورده شده اند که می توانند باعث افزایش نمره هر کدام از مهارت های ذکرشده شوند. همچنین این کتاب تکنولوژی را نیز در خود دخیل کرده است. چرا که 95 دقیقه صدای برای بخش های شنیداری در این کتاب وجود دارند که شما می توانید به صورت آنلاین از آن ها بهره ببرید. همچنین می توانید 95 دقیقه ویدیو ضبط شده را نیز مشاهده کنید که در آن می توانید از استراتژی های بسیار منحصر به فرد بهره مند شوید.

البته استفاده از این کتاب محدودیت هایی را نیز همراه با خود دارد. به همین دلیل اگر یک آشنایی نسبی با آزمون های تافل دارید و یا دوره اولی می توانید از Kaplan TOEFL iBT Premier بهره ببرید.

کتاب Official TOEFL iBT Test را نیز فراموش نکنید

✔️ کتاب Official TOEFL iBT Test را نیز فراموش نکنید

در این کتاب شما تنها با آزمون مواجه هستید. یعنی 5 آزمون نهایی تافل در این کتاب جمع آوری شده اند تا شما بتوانید با سختی و یا استرس آزمون راحت تر کنار بیایید. همچنین تمامی سوال ها به صورت کاملا مفصل جواب داده شده اند. از این رو هیچ نگرانی ای در رابطه با پاسخ ها نداشته باشید.

The Official Guide To The TOEFL

✔️کتاب The Official Guide To The TOEFL؛ متعبرترین راهنمای برای بهره بردن

از دیگر کتاب هایی که توانسته اعتبار بالایی را به دست بیاورد، می توان به The Official Guide To The TOEFL اشاره کرد. دلیل این اعتبار نیز این بوده که توسط شرکت ETS یعنی برگزار کننده آزمون جمع آوری شده است. به همین دلیل می تواند یک منبع بسیار ویژه برای شما به حساب بیاید. شما در پایان هر فصل می توانید نمونه سوال های مختلفی را مشاهده کنید که برای آمادگی و تسلط بیشتر شما طرح شده اند.

کل کتاب از چهار فصل تشکیل شده است و هر یک از فصل به یکی از مهارت های مورد نیاز می پردازد. همچنین بر اساس تجربه هایی که شرکت کننده آزمون تافل دارند، سوالات این کتاب شباهت بسیار نزدیکی را با سوالات خود آزمون اصلی دارند. پس بدون شک یکی از بهترین گزینه هایی که در پیش روی شما قرار داده شده است، همین کتاب می باشد. پس از تهیه آن غافل نشوید.

کتاب TOEFL iBT؛ شبیه ساز کوچک

✔️ کتاب TOEFL iBT؛ شبیه ساز کوچک

از کتاب TOEFL iBT می توان به عنوان یک شبیه ساز کوچک یاد کرد. چرا که در آن آزمون های مختلفی را گذاشته شده است و به داوطلب نحوه محاسبه نمره نیز یاد می دهد. به طور کلی در این کتاب شما می توانید مفهوم و همچنین روند آزمون بین الملی را بخوانید و اطلاعات کاملی را درباره آن کسب کنید. مزیتی که این کتاب با خود به همراه دارد این است که متن آن بسیار روان و ساده می باشد؛ به همین دلیل هر فردی می تواند متوجه مفهوم جملات به کار گرفته شده بشود. اگر به فصل های بعدی بروید می توانید آزمون های مختلفی را مشاهده کنید. این آزمون ها به شما کمک می کنند تا بهتر بخوانید و بهتر گوش دهید. همچنین طریقه بهتر صحبت کردن را نیز برای شما به همراه دارد.

از اپلیکیشن ها به عنوان یکی از منابع آزمون تافل بهره ببرید

✅  از اپلیکیشن ها به عنوان یکی از منابع آزمون تافل بهره ببرید

علاوه بر کتاب های مختلف اپلیکیشن های متعددی نیز طراحی شده اند که شما با استفاده از آن ها می توانید بخشی از منابع آزمون تافل را در دسترس داشته باشید. به همین علت قصد داریم تا در ادامه شما را با چند نمونه از کاربردی ترین این اپلیکیشن ها آشنا کنیم. پس ادامه مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

📌 بیشتر بخو.انید :‌ تفاوت آیلس و تافل

اپلیکیشن TOEFL Essay؛ ایده بگیرید

✔️ اپلیکیشن TOEFL Essay؛ ایده بگیرید

یکی از اپلیکیشن های برتر در زمینه منابع آزمون تافل TOEFL Essay می باشد که به شما فرصت ایده گرفتن را می دهد. به طور کلی این برنامه به صورت اختصاصی برای Writing و یا مهارت نوشتاری طراحی شده است که به شما ایده های مختلف نوشتن را می دهد. از این رو با استفاده از آن می توانید یادگیری خودتان را افزایش دهید و بر کلمات بسیار کاربردی و مهم نیز تسلط پیدا کنید. همچنین TOEFL Essay این قابلیت را دارد تا مهم ترین بخش های هر آزمون را پوشش دهد.

اپلیکیشن TOEFL Pictionary؛ فرهنگ لغت جیبی

✔️ اپلیکیشن TOEFL Pictionary؛ فرهنگ لغت جیبی

اپلیکیشن TOEFL Pictionary را می توان به عنوان یک منبع قوی برای یادگیری لغات مختلف به حساب آورد. بدین صورت که هر کلمه ای که در این منبع آزمون تافل وجود دارد، همراه با یک مثال و عکس مربوطه توضیح داده شده است. به همین علت می توانید از این نرم افزار تصویری نهایت بهره را ببرید. به کار بردن عکس مزیت های بسیاری را با خود به همراه داشته است که مهم ترین آن ها یادگیری بهتر و سپردن در حافظه راحت تر است.

اپلیکیشن TOEFL Pictionary؛ فرهنگ لغت جیبی

✔️ اپلیکیشن TOEFL Flashcards ؛ بهترین و کاربردی ترین برنامه

اگر بخواهیم یکی از اپلیکیشن ها را به عنوان مورد برتر نام ببریم، می توانیم به اپلیکیشن TOEFL Flashcards اشاره کرد. چرا که این نرم افزار توانسته 200 لغت را جمع آوری کند. این لغات به صورت فلش کارت می باشند و سطح بندی مخصوص به خود را دارند. تمامی این لغات جزو مهم ترین کلمات آزمون به حساب می آیند. به همین دلیل فرا گرفتن تمامی آن ها تبدیل به امری ضروری شده است.

یکی از مزیت هایی که این برنامه با خود به همراه دارد این بوده که برای هر لغت یک مثال ویژه آورده شده است که هر چقدر تمرین شما زیاد باشد، به همان اندازه نیز می توانید تسلط خودتان را بر روی موضوع بیشتر کنید. هر دو سیستم عامل و پلتفرم اندروید و ios می توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند.

اپلیکیشن TOEFL Test Incorrect Words؛ غلط گیر زبان آموزان

✔️ اپلیکیشن TOEFL Test Incorrect Words؛ غلط گیر زبان آموزان

زبان انگلیسی به صورت گسترده بودنش ممکن است باعث شود تا فرد زبان آموز بارها در به کار بردن کلمات دچار اشتباه شوند و کسی نیز نباشد تا آن ها را اشتباهاتشان رو به رو کند. از این رو در این مواقع می توان از اپلیکیشن TOEFL Test Incorrect Words کمک گرفت. شما اشتباهات رایج تان را می توانید در این نرم افزار کاربردی جستجو کنید تا به شما فرم اصلاح شده و نهایی را تحویل بدهد.

اپلیکیشن TOEFL IBT Preparation – Vocabulary And Reading؛ ورود مبتدیان ممنوع

✔️ اپلیکیشن TOEFL IBT Preparation – Vocabulary And Reading؛ ورود مبتدیان ممنوع

اپلیکیشن TOEFL IBT Preparation – Vocabulary And Reading کاملا برای زبان آموزانی طراحی شده است که سطح علمی آن ها متوسط تا پیشرفته هستند. برای اینکه بتوانید دامنه لغات خودتان را گسترش دهید، این اپلیکیشن کاملا مناسب می باشد. این نرم افزار توانسته مزیت های دیگری را نیز با خود به همراه داشته باشد. به عنوان مثال نمونه سوالات فراوانی در آن جمع آوری شده اند تا افراد بتوانند بیشتر خودشان را برای آزمون آماده کنند.

از پادکست های مختلف تا جایی که می توانید استفاده کنید و بهره ببرید

✅  از پادکست های مختلف تا جایی که می توانید استفاده کنید و بهره ببرید

از دیگر منابع آزمون تافل می توان به پادکست ها اشاره کرد. برای اینکه بتوانید مهارت هایی همچون شنیداری، درک مطلب و همچنین واژگان را در خود افزایش دهید، یکی از بهترین گزینه هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است، بهره مندی از پادکست ها می باشند. پادکست ها موضوعات مختلف و گسترده ای را دارند. همین امر باعث خواهد شد تا شما با آن ها آشنا شوید و از همین طریق لهجه های مختلف را بشنوید و به آن ها کاملا عادت کنید تا در حین برگزاری آزمون با مشکل خاصی مواجه نشوید. به همین دلیل در این مطلب سه نمونه  از سایت هایی که ارائه دهنده انواع پادکست های آموزشی هستند را معرفی خواهیم کرد.

TED.com؛ به سخنرانی های مختلف دسترسی پیدا کنید

✔️ TED.com؛ به سخنرانی های مختلف دسترسی پیدا کنید

یکی از سایت های ویژه ای که انواع مختلف پادکست را به اشتراک می گذارد TED.com می باشد. موضوع اصلی این پادکست ها سخنرانی می باشد که تمامی آن ها حوزه های مختلفی را به خود اختصاص داده اند. از این رو اگر می خواهید مهارت شنیداری و درک مطلبتان را افزایش دهید، این سایت پیشنهاد اولی است که به شما داده می شود.

Eslpod.com؛ مجمع مدرسان

✔️ Eslpod.com؛ مجمع مدرسان

در این سایت شما می توانید همنشینی چندین مدرس را مشاهده کنید که بیشتر از 30 سال تجربه راه به خود اختصاص داده اند و روحیه تیمی بسیار  فوق العاده ای دارند و به صورت تیمی با یک دیگر همکاری می کنند. هدف این سایت بهبود بخشیدن به مهارت حرف زدن و یا اسپیکینگ شما می باشد. پادکست ها مناسب ترین گزینه برای اینکار هستند. برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی خودتان را به سرعت تقویت کنید، در ابتدا از قوه شنویی خود یعنی مهارت شنیداری شروع کنید. این کار باعث خواهد شد تا راحت تر بتوانید مطالب را درک کنید و بر روی موضوعات مختلف تسلط پیدا کنید.

Englishacrossthepond.com؛ دو یار

✔️Englishacrossthepond.com؛ دو یار

از دیگر سایت هایی که در کار بارگزاری پادکست های مختلف هستند می توان به Englishacrossthepond.com اشاره کرد. این سایت توسط دو مدرس اداره می شود و به صورت هفتگی پادکست های مختلفی را تهیه می کنند و در اختیار داوطلبان قرار می دهند. مزیتی که این سایت با خود به همراه دارد این بوده که تمرین های مختلفی را به منظور نوشتن و صحبت کردن آماده می کند و در دسترس کاربران قرار می دهد.

اگر داوطلب آزمون تافل هستید ولی سردرگمید، بخوانید

✅  اگر می خواهید لغات زیادی را برای آزمون های تافل یاد گیرید، بخوانید

سه کتاب مجزا برای اینکه بتوانید لغات بیشتری را یاد یگیرید وجود دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی را از خود به اشتراک می گذارند و امتیازات و مزایای خاص خودشان را دارند. این کتاب ها شامل موارد زیر می شوند:

  • ▪️  400 Must-Have Words For The TOEFL
  • ▪️  Essentials Words For The TOEFL
  • ▪️  500 Absolutely Essentials Words

 

سه کتابی که خواندن آن ها می تواند برای شما کمک کننده باشد، شامل موارد فوق می شوند. هر کدام از این کتاب ها امتیازات ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. به عنوان مثال کتاب اول تمامی لغات را به صورت دسته بندی شما برای شما آورده است. این یک قابلیت ویژه به حساب می آید که و می تواند به شما کمک کند تا سرعت العمل بیشتری را در هنگام خواندن داشته باشید.

کتاب دوم نیز یکی دیگر از منابع آزمون تافل به حساب می آید و اگر می خواهید دامنه لغات خودتان را برای آزمون افزایش دهید، این کتاب گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید.

مرجع اصلی لغات آزمون تافل گزینه سوم می باشد. به همین علت تهیه و خواندن آن برای دواطلبان به شدت توصیه می شود.

اگر داوطلب آزمون تافل هستید ولی سردرگمید، بخوانید

✅ چگونه برای آزمون تافل آماده شویم؟

یکی دیگر از سوالاتی که داوطلبان آزمون تافل همیشه در ذهن دارند این است که برای آزمون تافل چگونه آماده شوند. برای اینکه بتوانید خودتان را برای این آزمون مهم آماده کنید روش های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها اهمیت ویژه ای را به خود اختصاص داده اند و به نوعی می توان هر کدام را تکمیل کننده دیگری نامید. به همین علت در ادامه سه روش مختلف را برای شما شرح خواهیم داد که بر حسب میزان توانایی تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

✔️ روش اول؛ به صورت خودخوان رو به جلو بروید

در روش اول می توانید منابع آزمون تافل را پیدا کنید و بر این اساس خودتان در خانه بنشینید و آن ها را بخوانید. البته این روش برای افرادی توصیه می شود که زبان انگلیسی متوسط و رو به بالایی را دارند. در غیر این صورت استفاده از این روش تنها برای آن ها سردرگمی خواهد داشت. افرادی که زبان انگلیسی را خوب می دانند نیازی به خرج کردن اضافی و البته در مبالغ بالا را برای کلاس های خود ندارند و می توانند تمام نکات ویژه را در کتاب های مرجع بخوانند.

✔️ روش دوم؛ برای دو جلسه دانسته های خود را در کلاس ها تقویت کنید

بعد از اینکه توانستید تمامی منابع را بخوانید و احساس آمادگی کردید بهتر است دو تا چهار جلسه را در کلاس های حضوری شرکت کنید تا بتوانید به یک جمع بندی کلی دست پیدا کنید. این کار باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس شما نیز در موقع شرکت در آزمون کاهش پیدا کند.

✔️روش سوم؛ آزمون های آزمایشی را از قلم نیندازید

در روش سومی که برای داوطلبان در نظر گرفته شده است، می توانند خودشان را محک بزنند. این روش برای افرادی مناسب است که به صورت کامل خودشان را آماده کنید و حالا می خواهند در 2 تا 3 آزمون آزمایشی شرکت کنند. این کار نه تنها باعث می شود تا داوطلبان بتوانند خودشان را با محیط جلسه وفق بدهند، بلکه می توانند تکنیک ها و استراتژی های مختلفی را شناسایی کنند و در صورت مفید بودن آن ها را در زمان امتحان واقعی به کار ببرند.

روش سوم راهی است که به شما کمک می کند تا استرس و نگرانی را از خودتان دور کنید و با خیالی راحت وارد جلسه آزمون تافل شوید.

اگر داوطلب آزمون تافل هستید ولی سردرگمید، بخوانید

✅ اگر داوطلب آزمون تافل هستید ولی سردرگمید، بخوانید

بسیاری از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های تافل را دارند، بسیار احساس سردرگمی می کنند. چرا که نمی دانند از کجا باید شروع کنند و یا چه مواردی را مطالعه کنند و یا هر روز چند ساعت برای آن ها وقت بگذارند. به همین دلیل و به خاطر اهمیتی که این سوالات دارند، یک پیشنهاد بسیار ویژه برای شما وجود دارد و آن تماس گرفتن با مشاوران آی اس یار می باشد.

آی اس یار یک مجموعه بزرگ ترجمه می باشد که توانسته فعالیت های گسترده خود را با بیش از 90 درصد رضایت به انجام برساند. به همین علت اگر شما نیز دچار سردرگمی هستید و نمی دانید برای آزمون های تافل چه کاری باید بکنید، نباید فرصت را از دست بدهید. مشاوران آی اس یار با داشتن سال ها سابقه این توانایی را دارند تا برنامه مناسبی را به شما ارائه دهند. همچنین تمامی این برنامه ریزی ها بر اساس توانایی های خاص شما خواهند بود. از این رو این کار را در اولویت قرار بدهید.

✅  سخن آخر

در این مطلب به بررسی منابع آزمون تافل پرداخته شد. تافل یکی از معتبرترین مدارک در سطح بین الملی می باشد. به همین علت افراد زیادی به دنبال این هستند تا آن را به دست بیاورند. از این رو باید خودشان را به طور کامل برای آزمون ها آماده کنند و برای داشتن یک نتیجه خوب نیازمند دانستن منابع مرتبط هستند که در این مطلب به مهم ترین آن ها پرداخته شد.

هر کدام از این منابع هر چهار مهارت را برای آموزش به خود اختصاص داده اند. همچنین روش های مختلفی برای آماده شدن در آزمون تافل وجود دارند که به شرح آن ها پرداختیم. از این رو با دانستن تمامی این اطلاعات می توانید خودتان را برای داشتن موفقیت در آزمون تافل آماده کنید.

 

 

 

 

 

 

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
اسکرول به بالا