یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

فهرست مقاله

برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان می توان از روش های بسیاری استفاده کرد. روش های یادگیری زبان انگلیسی هر کدام زمان خاصی نیاز دارد. زبان انگلیسی اغلب در پروسه های طولانی مدت قابل اموزش است.

اما همواره روش هایی وجود دارد که زمان آموزش زبان انگلیسی را بسیار کوتاه می کند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به آموزش زبان انگلیسی علاقه بسیاری دارید و می خواهید با استفاده از یک متد بسیار خوب زبان انگلیسی را یاد بگیرید در این مقاله با ما همراه باشید .

چگونه زبان انگلیسی را در کوتاهترین زمان بیاموزیم؟

بهترین و سریع ترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی فعالیت مستمر و تلاش پیوسته است. فرض کنید شما یک فرد کنجکاو و بسیار علاقه مند به زبان انگلیسی باشید. با توجه به اینکه امروزه منابع بسیاری برای فراگیری زبان انگلیسی وجود دارد می توانید روش مناسب خود برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را به خوبی شناسایی کنید.

شما می توانید در این روش با استفاده از فیلم های آموزشی و شرکت در مکالمات انگلیسی و نوشتن روزانه شرح حال خود به سطح خوبی از زبان انگلیسی برسید. می توانید در این روش سعی کنید فعالیت مستمر داشته باشید و به طور روزمره فیلم های زبان انگلیسی را ببینید که همراه با زیرنویس فارسی باشد و از یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان لذت ببرید.

از فیلم هایی که برای آموزش زبان انگلیسی توصیه می شود می توان به فیلم اکسترا و فیلم خانواده سیمپسون اشاره کرد. با استفاده از یک برنامه منظم می توان به راحتی reading, speaking, writing خود را قوی کنید.

روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

زمان مختص هر فرد متفاوت است.

شاید شما هم این جمله را بار ها شنیده باشید که می گویند هر شخص برای یادگیری هر کاری زمان خاص خود را دارد.

این موضوع اشاره به این دارد که ویژگی های شخصیتی مانند: میزان تلاش، اعتماد به نفس، استعداد و پشتکار در هر فرد چه میزان است. دقت داشته باشید این موارد در پیشبرد اهداف بسیار تاثیر گذار است. جمله ای معروف وجود دارد “یک درصد استعداد و نود و نه درصد تلاش باعث ایجاد موفقیت می شود” این جمله نشان می دهد حتی اگر استعداد اندکی در بحث یادگیری زبان انگلیسی دارید می توانید با پشتکار و تلاش و انگیزه خود را یک فرد موفق در زبان انگلیسی و یا هر هدف درست دیگری بسازید.

بحث زمان فراگیری زبان انگلیسی هم به همین موارد بستگی دارد. هر چه در یادگیری زبان انگلیسی فعالتر باشید و پشتکار و با انگیزه پیش بروید زمان کمتری نیاز خواهید داشت. روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

در یادگیری زبان انگلیسی انتخاب راه بسیار مهم است.

افراد زیادی هستند که در انتخاب راه آموزش خود سرگردان می شوند و به چندین موسسه آموزشی زبان انگلیسی و چندین استاد و چندین کتاب و کورس های مختلف زبان انگلیسی مراجعه می کنند و در نهایت می گویند ما نتوانستیم راه صحیح را بیابیم. برای انتخاب راه درست یادگیری زبان انگلیسی شیوه های زیر را در نظر داشته باشید:

الف) بررسی چند معیار بسیار مهم است. راهی که انتخاب می کنید از نظر هزینه، کتاب، کورس آنلاین، ویدئو اموزشی و استاد و اعتبار موسسه و شرایط روحی، خانوادگی خود به دقت بررسی کنید که آیا اگر بهترین موسسه و بهترین استاد باشد معیار های فوق با شرایط شما سازگاری دارد؟ اگر سازگاری نداشته باشد رهایش کنید. زیرا اگر با شرایط و معیار های مناسب شما سازگار نباشد به جز سست کردن شما و سرگردان کردنتان چیزی در پی نخواهد داشت.

ب) انتخاب استاد بسیار مهم است. اگر می خواهید در موسسه ای آموزش ببینید و یا در ورس انلاین ثبت نام نمایید حتما حتما یک جلسه مشاوره ای با استاد داشته باشید و یک جلسه رایگان در کلاس تدریس وی شرکت کنید.

این امر باعث می شود خلق و خو و قدرت بیان استاد در کلاس را تست کنید و ببینید با روحیات و شرایط شما سازگار است. آیا تدریس وی به شما انگیزه می دهد یا شما را خسته می کند؟ اگر انگیزه می دهد حتما او را انتخاب کنید چون باعث می شود شما تلاش بیشتری کنید.

همچنین از رزومه استاد باخبر بشوید. ببینید آیا استاد مورد نظرتان تجربه و سواد کافی برای آموزش به شما را دارد یا خیر! هر چه اعتبار رزومه استاد بیشتر باشد نشان از تسلط و مهارت استاد است و می توانید او را انتخاب کرده و راهنمایی هایش را هم ببینید.

ج) در شیوه ی خود آموزی سعی کنید خودتان را بیشتر بشناسید.

در هر گامی که بر میدارید حتما از چندین دانشجو یا اساتید با سواد مشورت بگیرید و یا خود را به چالش بکشید ببینید آیا تا این مدت خوب پیش رفته اید؟ آیا شیوه خودآموزیتان درسته بوده است؟ آیا می توانید ترجمه متن تخصصی انجام بدهید؟ آیا می توانید مکالمه انگلیسی نمایید؟ اگر جوابتان مثبت بود قطعا راهتان درست است. اما در این روش صبر و انگیزه دو معیار مهم در جهت موفقیت است.

آیا انتخاب فیلم مناسب در کاهش زمان یادگیری زبان انگلیسی موثر است؟

در پاسخ به این سوال کلیدی باید گفت بله. نوع انتخاب فیلم برای آموزش زبان انگلیسی بستگی به هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی دارد. اگر قرار است برای ترجمه متون تخصصی زبان را بیاموزید پس بهتر است به دنبال فیلم های تخصصی زبان انگلیسی همراه با زیر نویس فارسی رشته خودتان باشید.

و همچنین اگر هدف شما یادگیری مکالمه انگلیسی است بهتر است فیلم های انگلیسی همراه با بیان اصطلاحات کاربردی را ببینید. اگر فیلمی که انتخاب می کنید با هدف شما متناسب باشد در زمان مطلوب زبان انگلیسی را با کیفیت بالا آموخته اید و اگر متناسب با هدف شما نباشد کمی از زبان انگلیسی فرا می گیرید اما برایتان کاربردی نیست و مجبور خواهید شد باز هم به تماشای فیلم های تخصصی متناسب با هدف تان بپردازید و باز هم زمان خود را از دست می دهید.

پس ابتدا هدف خود از آموزش زبان انگلیسی را مشخص کنید و سپس به انتخاب فیلم های متناسب با هدف خود بپردازید. می توانید فیلم هایتان را از سایتدهای داخلی و یادخارجی دانلود نمایید و یا به یوتیوب رفته و فیلمتان را ببینید.

آیا می توان افرادی که زمان کمی برای زبان انگلیسی صرف می کنند با سواد هستند؟

این یک پرسش مهم است. یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان همیشه برای همه افراد مناسب نیست. همانطور که نمی توان گفت همه دانشجویان یک موسسه آموزش زبان انگلیسی با سواد هستند. پس موردی که در به تسلط رسیدن زبان آموز موثر است چه چیزی است؟ افراد بسیاری تلاش می کنند که با روش های مختلف زبان آموزان را جذب کنند و حتی تضمین یادگیری زبان را هم می دهند. اما چنین نیست. همانطور که در قسمت بالای مقاله یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان صحبت شد تلاش پیوسته و انگیزه مهم ترین عامل در به تسلط رسیدن یا به اصطلاح با سواد شدن است.

این طور نیست که بگوییم افرادی با زمان کمتر با سواد هستند یا بی سواد. افرادی که یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را انتخاب می کنند صرفا از روش و تکنیکی استفاده می کنند که مسیر هایشان را کوتاه و اتلاف وقت هایشان را کاهش بدهد. اما بحث تلاش و انگیزه سر جای خود باقی است.

اگر شما هم دوست دارید که یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را انتخاب کنید می توانید از مشاورین ما راهنمایی بیشتری بخواهید. وبسایت ای اس یار همواره در زمینه ترجمه متن ، ترجمه مقالات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی خدمات خود را ارائه می دهد. چنانچه سوالی در مورد یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

کد گذاری لغات شیوه ی جذاب یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

برخی افراد با شیوه ی کد گذاری لغات برای آموزش زبان انگلیسی راحت تر هستند. با توجه به اینکه راه های آموزش زبان انگلیسی متفاوت است هر شخص می تواند آن راهی که برایش بازدهی بیشتری را دارد انتخاب کند. بازدهی بیشتر به معنای کاهش زمان آموزش برای ترجمه متون تخصصی و ترجمه مقالات انگلیسی است.

در روش کدگذاری لغات به زبان آموز کد گذاری هایی داده می شود که زمان به خاطر سپاری و زمان یادآوری لغات کاهش بیابد. پس زبان آموز توانسته است با صرف زمان کمتر تعداد بیشتری لغات را به خاطر بسپارد.کدگذاری لغات شیوه ای جذاب برای زبان آموزان است که می تواند از اتلاف زمان جلگیری کند.

کدگذاری لغات برای چه سنینی مناسب است؟

شیوه کدگذاری لغات برای تمامی سنین کودک و نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. شیوه کدگذاری لغات باعث ایجاد هیجان در فرد می شود که خود نیرو محرکه ای برای موفقیت است.

بنابراین با برانگیختن حس کنجکاوی و جذابیت ارتباطات بین کد ها و لغات شخص به طور ناخوداگاه ترغیب به بخاطر سپاری خواهد شد. این شیوه مختص سن خاصی نیست و اغلب افراد در دوره های یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان از آن استفاده می کنند.

اما محدودیتی که این شیوه دارد تحت عنوان ترجمه انگلیسی به فارسی یاد می شود. یعنی اگر شخص ترجمه فارسی به انگلیسی یک لغت را از شما بخواهد ممکن است کمی سخت باشد اما بعدها عادت خواهید کرد. و البته برخی افراد از هر دو کد گذاری استفاده می کنند و در هر دو حالت ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس می توانند به راحتی ارتباط بین لغات را پیدا کنند.

نکته جالب!

می توان از این محدودیت چشم پوشی نمود و از روش کدگذاری لغات نیز استفاده کرد. محدودیت کد گذاری لغات با ممارست و تمرین بر طرف خواهد شد. این روش زمان بسیار کمی نیاز دارد.

کدگذاری لغات گاهی جنبه طنز پیدا می کند و شخص از یادگیری زبان انگلیسی خسته نمی شود. جنبه طنز کدگذاری ها سبب رفع خستگی ذهن و اتعطاف می شود. شما هم می توانید این روش را تست کنید و در منزل برای واژگان مختلف ارتباط هایی بیابید.

در هنگام کار با کدگذاری لغات سعی کنید دقت خود را افزایش بدهید و سر تا پا گوش بشوید.

خیلی متشکرم که در مقاله یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان همراه با ای اس یار بودید چنانچه انتقادی، پیشنهاد و یا سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با ما در میان بگذارید. وبسایت ای اس یار در حوزه های ترجمه تخصصی و ترجمه مقالات و آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کند. برای سپردن ترجمه به ما می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

پست های مرتبط
عید باستانی نوروز 1401

عید باستانی نوروز 1401

تبدیل تصویر به متن فارسی

تبدیل عکس و pdf به فرمول ریاضی+ ویدیو

12 نکته برای مترجمان جهت ارائه ترجم­ه ای با کیفیت

چه چیزی یک مترجم خوب، موفق و شاد می‌سازد؟

ضرب المثل های با اصالت زبان آلمانی + ترجمه , تلفظ و تایپوگرافی

ترجمه متن های مطبوعاتی دارای چه ویژگی هایی است؟❓

با منابع آزمون تافل آشنا شوید

فایل های صوتی را چگونه باید ترجمه کنیم؟

روش های ترجمه شفاهی

ریجکت شدن مقالات چه دلایلی را با خود به همراه دارد؟

ترجمه ی متن های حقوقی دارای چه ویژگی هایی است❓

دستور نگارشی زبان انگلیسی

ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ترجمه احکام قضایی

آموزش ترجمه فیلم

ترجمه تخصصی اسناد حقوقی

آیا داشتن مقاله علمی برای مهاجرت کمک می کند؟

چگونه قراردادهای بین المللی را ترجمه کنیم؟

اصول نوشتن نامه اداری به زبان خارجی+نمونه

بهترین راه درآمد از ترجمه در سال 1399

چگونه کیفیت ترجمه را بالا ببریم؟

سال 1399 بر شما عزیزان و فرهیختگان مبارک 🎺

یک فایل ترجمه چگونه قیمت گذاری 💲 می شود؟

7 نرم افزار برتر ترجمه برای سفر + دانلود

مراحل ترجمه و چاپ کتاب

با انواع روش های ترجمه آشنا شوید✅

کسب درآمد از یوتیوب + آموزش تصویری

مزیت آی اس یار نسبت به مترجم‌های آنلاین

تبدیل پایان نامه به کتاب

تفاوت آیلس و تافل

تافل چیست ؟ (TOEFL)

10 ویژگی مترجم خوب

21 نکته ضروری برای مترجمین حرفه ای

اطلاعات کامل درباره کشور ایتالیا

اطلاعات کامل درباره کشور سوئد

ویزای ترانزیت

همه چیز درباره اپلای (Apply)

همه چیز درمورد آیلتس 2(IELTS)

15 ابزار آنلاین پیشنهادی برای مترجمین

سرقت ادبی یا همان Plagiarism

اکسپت مقاله

مترجم خوب چه کسی است و چه کاری باید انجام دهد؟

همه چیز درمورد آیلتس1(IELTS)

همه چیز درباره ترجمه رسمی و غیررسمی

همایش استارتاپ های ایرانی در مجموعه پدیده

تاریخچه زبان انگلیسی

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل

بهترین سن برای یادگیری زبان خارجه

بهترین کشور های دنیا برای مسافرت

کدام مترجم را انتخاب کنیم؟

5 راه کار برای بهبود در برگزاری کنفرانس

اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی

بهترین دانشگاه های تخصصی در دنیا

نحوه اجرایی کردن استارت آپ

بهترین نرم افزار های ترجمه رایگان برای کامپیوتر و موبایل +دانلود

راهکار های افزایش اعتماد به نفس

۴ اصل حیاتی مذاکره از زبان دکتر ظریف

ایده آل ترین کشور ها برای زندگی

خلاصه نویسی پایان نامه

چگونه مقاله و پایان نامه های خود را خلاصه نویسی کنیم؟

پنج تا از پولسازترین زبان های دنیا

پولسازترین زبان های دنیا

تقویت عملی حافظه

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم+ راهکار علمی

انواع ویزا + مراحل اخذ ویزای تحصیلی

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تاریخچه ترجمه در ایران و جهان

تبدیل تصویر به متن فارسی

آموزش تبدیل فایل های تصویری و pdf به متن تایپ شده + آموزش ویدیویی

یادگیری کدام زبان خارجه بهتر است؟

سایت های برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب

16 سایت برتر در زمینه دانلود رایگان کتاب و مقالات

روز جهانی ترجمه

روز جهانی ترجمه مبارک

تایپ سریع بدون غلت

راز افزایش سرعت تایپ بدون غلط املایی!

ترجمه در سایت آی اس یار

چرا گوگل ترنسلیت نمی تواند ترجمه خوبی به شما منتقل کند؟

اصطلاحات به چه منظوری استفاده می شوند؟

اصطلاحات زبان انگلیسی به چه معنایی هستند؟

کسب درآمد از ترجمه و مکالمه زبان انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

10 نکته ضروری در یادگیری مکالمه انگلیسی

انتخاب موضوع پایان نامه

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

چاپ مقاله

چاپ مقاله

اصول نگارش

علائم نگارشی+کلید های میانبر

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو

تفاوت پایان‌نامه و رساله

تفاوت پایان‌نامه و رساله

ترجمه دیجیتالی

ترجمه دیجیتالی

ترجمه همزمان

اشتباهات رایج به هنگام نگارش مقاله

نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای

چگونه مدرک خود را ترجمه کنیم؟

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته در سال 2020

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

مکالمه زبان انگلیسی

علی تاجیک

علی تاجیک

من عاشق ترجمه هستم , این بزرگترین افتخار من است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت آی اس یار در سال ۹۸ توسط ۲ نفر از متخصصان زبان انگلیسی و آی تی تاسیس شد. آی اس یار سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شود. مرکز ما نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند.در انتها باید به این موضوع پرداخت که هدف نهایی تیم ما در رفاه و آسایش هرچه بیشتر فارسی زبانان می باشد و امیدواریم بتوانیم در این راه کمکی شایان و راه گشای مردم عزیزمان باشیم.

logo-samandehi
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا